wratten; ik zoek Hans

• Pete

Hoi Hans,

ik heb zelf gezocht naar de plant, maar ik kan m helaas niet vinden. Dus ik ben wel geitresseerd in jouw planten, als je er nog over hebt. Mijn e-mail adres lijkt me geschikt om m'n adres door te spelen. Dit is; ebert1@zonnet.nl. Ik hoop dat je dit leest als je nog een keer op het forum komt.

Alvast bedankt.

• Inquisitor

mailbox van H@ans

mailbox van Pete

Effe zien wat resultaat dit geeft …

• Inquisitor

hans@jongsma-8tmfweb.nl

• Inquisitor

mailto:hans@jongsma-8tmfweb.nl?subject=Re: wratten

Is er 'n relatie tussen : geen snelkoppeling kunnen plaatsen = géén werkend é-mail-adres ?

• H@ns

Hallo Inquisitor

Niet altijd staat dit ding aan, een ietsje tevreden. Ik heb inmiddels zijn bericht beantwoord.

Groeten Hans.

• Inquisitor

Beste Hans, alles begon toen ik merkte dat jij Pete prachtig had geholpen.

Toen ik dan zag dat ie naar jou zocht, begon ik dat te doen ,wat ik op menige

site doe : mensen helpen …zomaar , maar…omdat de PC het

aandurfde om niet dat te doen waartoe ik hem 9 op 10 maal wel toe kan dwingen , werd ik kwaad op \'t\“ beest \” en begon te experimenteren , want , stel je voor ,

ik die vandaag ergens \'n code kraak en morgen weer es \'n site en overmorgen

\'n duur en beschermd programma gratis binnenhaal , ik slaag er niet in om

zoiets simpel als de hyperlink van \'n e-mailadres aanklikbaar te maken als hyperlink en niet als datagegeven ,want dit laatste omzetten met copy and paste

naar \'n nieuw e-mailbericht interesseerd géén moer Pale H@ns ; ik zette gewoon \'n tekst bij m\'n experimentbericht om te voorkomen dat de lezer zou gaan

denken : waar is die idioot nu eigenlijk mee bezig…??!! volgt u mijn

simpele boerenlogica nog (?) of zijt gij ondertussen reeds in slaap gevallen, iets wat mij bij mensen —buiten \“MENSA\”—vaak overkomt , maar dit terzijde …

Buiten \“stinkende gouwe \” —erg goed…!!— raad ik Pete groene klei-compressen aan …!! en …ga nu niet zeggen : \“INQUISITOR\” gij zijt \'n

groot genie ,want dat wist ik al …….. :D:D:D Whaaaaahaha

Uw nederige dienaar( :D:D ….!!

INQUISITOR haha ha