hypnotherapie/mind tuning

• judith

hallo allemaal,

heeft iemand van jullie ervaring met en/of betrouwbare informatie over hypnotherapie en/of mind tuning.

ik wil het misschien gaan doen tegen mijn fobieen en de vele reguliere therapieen hebben niet (voldoende) geholpen.

groetjes,

judith

• Rik

Op onderstaande site staan mensen die ook verschillende therapieen hebben geprobeert, ook verhalen over hypnotherapie staan er. Dit zijn persoonlijke verhalen van mensen die van alles en nog wat hebben geprobeerd en meegemaakt. Ik hoop dat je vind wat je nodig hebt.

http://www.solcon.nl/langeveld/keerpunt/index-fr.htm

groetten Rik

• judith

dank je rik maar over dit onderwerp staat er niets helaas. volgens mij zijn het allemaal verhalen van mensen die nadat ze “tot god” waren gekomen alles weer goed was enzo. helaas werkt dat bij mij niet. zou wel geweldig zijn.

groetjes,

judith

• Rik

OK, succes verder

Rik

• H@ns

Hallo Judith.

Ik ben zelf alweer een hele tijd hypno en regressie therapeut en ik kan je verzekeren dat die therapie werkt, veel mensen heb ik hiermee kunnen helpen, als je meer wilt weten kan je rechtstreeks mailen als je dat wilt, hoe het gaat wat er kan gebeuren, om je een beetje wegwijs te maken met deze therapie.

Mijn E-mail adres is hans@jongsma-8.tmfweb.nl

groeten Hans.

• jimmy

Beste Hans.

Jij weet toch ook dat het niet bij iedereen werkt,dat is net zo als bij alle andere therapieen.

Wanneer je het zo neer neerzet geef je mensen valse hoop.

Je kan het hooguit aanraden zonder daar de zekerheid aan te koppelen.H@ns schreef:

>

> Hallo Judith.

> Ik ben zelf alweer een hele tijd hypno en regressie therapeut

> en ik kan je verzekeren dat die therapie werkt, veel mensen

> heb ik hiermee kunnen helpen, als je meer wilt weten kan je

> rechtstreeks mailen als je dat wilt, hoe het gaat wat er kan

> gebeuren, om je een beetje wegwijs te maken met deze therapie.

> Mijn E-mail adres is hans@jongsma-8.tmfweb.nl

> groeten Hans.

• judith

dank je, ik hou het in gedachten!