Nagelproblemen

• Sonja

Over mijn nagels lopen vanaf mijn nagelriem in de lengte een soort

ribbels over mijn nagels. Bij de ene vinger meer en/of dikker dan de

bij de ander.

Kan iemand mij hierover meer vertellen ? ? ?

Groet, Sonja

• Yohan

wat heeft dit met alternatieve geneeswijzen te maken?

• evelientje

Hoi Sonja, dit kan te maken hebben met een kalkprobleem.

Drink je voldoende melk, eet je yoghurt of vla? Eet je boter op je boterham?

Heb het zelf ook gehad.

Ik kreeg een kuurtje van 4 weken voorgeschoteld en het heeft me geholpen.

Zemelen en kalk, dat moet je gaan drinken.

Geloof me, die zemelen zijn ECHT GOOR! (kan je bij kruidvat kopen in zo'n pot) maar als je optimel of dikke drinkyohgurt lust, gooi het daar doorheen, dan proef je het niet zo.

Daarnaast gewoon voldoende kalkproducten (calcuim) eten/drinken.

Succes!

• dumbandblond

Erg flauw Yohan, wat heeft jouw opmerking met alternaievegeneeswijze te maken?

Misschien is het jou niet opgevallen dat nagels ook een onderdeel van een lichaam zijn. Gelukkig zijn er mensen die deze site serieus nemen en willen helpen en kennis delen ipv een sneer geven.

• dilma.defaria@kpnplanet.nl

dit duidt gebrek aan calcium/magnesium. als de balans daar verstoord is,komen de ribbels.

• sjamala

Goeden morgen Sonja

Ik zie dat je diverse adviezen hebt gehad en ik hoop dat dit echt mag betekenen voor je.

Toch zou ik naast het advies wat je al hebt gekregen nog even iets willen aanvullen en dat is dat ik via mijn mediamieke gave door kreeg dat het ook temaken heeft met een storing in je lymphklieren en milt, daar deze de stofwisseling verstoren en dit de oorzaak kan zijn voor je probleem.

Ook kreeg ik door dat er al geruime tijd meerdere klachten aanwezig zijn die te maken hebben met een oud verwerkings proces.

Ik hoop je hiermede iets meer inzicht te hebben gegeven en wens je veel liefs, licht, kracht en gezondheid in je verdere leven.

www.sjamala.nl 0356911799

• Foottouch@vanden-beld.nl

Ribbels vanaf nagelbed tot einde van de nagel is een stofwisselingsprobleem. Dit zijn verticale lijnen. Horizontalen lijnen hebben te maken met een emotionele gebeurtenis is het leven. Lengte van vingernagel is 6 maanden, van voet negen maanden. Je kan dn zien hoe lang geleden de emotie is geweest.

Monique