Jammer.............

• Judith

Dit prikbord is bedoeld voor mensen die voorstander zijn van de alternatieve geneeswijzen. Off-Topic berichten worden zonder kennisgeving vooraf verwijderd.

Jammer genoeg kan Sylvia Millecam niet meer meedoen met dit prikbord.

Zij was een voorstander van de alternatieve geneeswijze en daarom is zij nu dood.

• <b>Beheerder</b>

Bah Judith, wat goedkoop van je…valt me bar van je tegen

Nee, Silvia doet hier niet meer mee.

Ze is nu gezellig aan het babbelen met de mensen die door fouten in de reguliere geneeskunde zijn overleden.

• Judith

Ik denk het niet, ik denk dat ze dood is. Ze babbelt niet meer.

• Tom

Punt is dat fouten/uitwassen door de reguliere geneeskunde opgespoord worden en uitgebracht in tijdschriften. Interne controle dus, en dat onbreekt volledig in de alternatieve wereld.

Willen we het percentage aan uitwassen eens naast elkaar leggen?

Kritiek censureren zal niet erg bijdragen aan het elimineren van alternatieve gortigheid. Er lopen al genoeg mensen rond die met neppillen denken kanker te kunnen genezen.

Eventuele beperkingen van de wetenschap maakt het alternatief nog niet aannemelijk, bewezen of heilzaam.

• Marijke

Erg jammer ook dat het niet meer mogelijk zal zijn een kritische noot te plaatsen bij de hier besproken/aangeboden “geneeswijzen”. Zo blijft er niemand over om de bezoekers van dit prikbord af en toe te waarschuwen… ook bij ronduit gevaarlijke “therapiëen”. Of mag dat nog wel?

Interne controle is er al niet in de alternatieve hoek, externe controle/kritiek, al is het alleen maar op dit prikbordje, is duidelijk ongewenst!

Veel plezier met de discussie tussen enkel voorstanders. Zal een saaie boel worden hier. Jammer, het was net zo leuk!

• De &quot;echte&quot; Judith

Beste webmaster, bovenstaande reactie is van een andere Judith dan ik, die u eerder een keertje gemaild heeft over reclame en spam en die rgeelmatig op andere gezondheidsgerelateerde prikborden te vinden is! Ik doe al sinds vorige week niet meer zo actief mee op dit prikbord, op uw aanraden, omdat mijn ideeen toch niets troken met wat men hier aanhangt! Sorry voor de verwarring!!!

• Judith

Hé, Judith, er zijn trouwens meer Judiths die echt Judith zijn/heten. Raar, hè?

Een (echte) Judith

• judith

Hahahaha, de 3 judiths, grappig hoor !