Wat is jouw behandelingswijze voor whiplash, heb twee mensen met dat probleem.
Jij bent arts vertel, wat is eraan te doen.
groet Cosmo
Beste Cosmo,
Het vermogen om iets op te zoeken
zal in 'n zéér afzienbare tijd bepalend gaan zijn om al dan
niet to de (computer)analfabeten gerekend te worden :+
Bovendien ruikt je vraag–ondanks de pseudo-onschuldige
outlook–aangebrand
Dus ..;en zonder dank O+
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1223
George Wullems en ik dank –nu vluchtig en later uitvoerig–“reikigroet” voor
steun aan mij 8-)
> Jij bent arts vertel, wat is eraan te doen.
Cosmo, is dit je manier van advies vragen, of is je vraag retorisch bedoeld?
Ik wil best op je vraag ingaan, maar het stoort me nog steeds dat ik geen antwoord heb gekregen op mijn vragen aan jou…
Mijn voorstel luidt dan ook: Vertel mij meer over je therapie en ik vertel je alles wat je wilt weten over whiplash, vanuit een regulier geneeskundig perspectief uiteraard.
Deal?
Groet,
Yohan
Okay Ik geef jou de informatie als jij eerst verteld, en deze vraag van is echt serieus
want ik heb een klant die heeft er een opgelopen, ik zal nu mijn mailadres erbij zetten dan kun je me mailen, dan krijg jij alle info. die je wilt hebben.
het is te uitgebreid om het op het prikbord te zetten.
groet Cosmo
Je hebt een'klant' met whiplash en je vraagt online advies aan een dokter over de behandeling?
Voel jij je wel helemaal lekker Cosmo?
Stuur ze toch gewoon door naar de huisarts. Daar zit ie voor en daar betaald men voor.
Als je zo graag doktertje wilt spelen, moet je medicijnen gaan studeren of acteur worden.
Heb jij weleens gehoord van nieuwsgierigheid, en medeleven, om toch eens te kijken of er een arts is die mij hierbij kan helpen, en het feit dat de regulaire geneeskunst, deze mevrouw verteld heeft wij kunnen er niets aan doen. Komt nog bij dat ik het niet aan jou vraag, het zal bij jou wel zo zijn dat jij jou stem ook weleens wilt laten horen.
Ik wil gewoon een zinvol antwoord en geen praatjes van jou.Jij weet totaal niet waar jij mee bezig bent.Ik heb de intentie om mensen te helpen, wat en wanneer dan ook, ik zal altijd de vraag van klanten naar behoren proberen te beantwoorden.
Misschien is het zinvol dat jij is kijkt wat er over geschreven gaat worden, kun je nog wat leren, hoop dat je daar de hersens voor hebt.
Cosmo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?