algemeen

• ellen

in verband met een opdracht met school ben ik op zoek naar verschillende ervaringen van alternatieve geneeswijzen. Zelf ik bioresonatie gehad, daar kan ik wel wat over meedelen maar ik ben ook benieuwd naar andere verhalen en argumenten om wel of niet voor alternatieve geneeswijzen te kiezen. Alle ervaringen/verhalen zijn welkom!

Ellen

• Marijke

Maar helaas zijn op dit prikbord de verhalen en argumenten om niet voor alternatieve geneeskunde te kiezen niet welkom, dus je zal nogal eenzijdig antwoord krijgen, Ellen!

• mike

Kijk ook eens op www.mrfinchonline.com

ellen schreef:

>

> in verband met een opdracht met school ben ik op zoek naar

> verschillende ervaringen van alternatieve geneeswijzen. Zelf

> ik bioresonatie gehad, daar kan ik wel wat over meedelen maar

> ik ben ook benieuwd naar andere verhalen en argumenten om wel

> of niet voor alternatieve geneeswijzen te kiezen. Alle

> ervaringen/verhalen zijn welkom!

> Ellen

• Hans.

Hallo Ellen.

Ik zie dat je nog geen reakties hebt gehad, weet je Ellen het is moeilijk om daar eigelijk een antwoord op te geven, ik voor mijn zelf weet dat magnetieseren een goede therapie is ook massage kan een verlengstuk van magnetiseren zijn of tewel ze vullen elkaar aan daaraan vast komt hypnotherapie met regressie en ik heb gevoeld dat ze werken, verder heb je nog egiptian healing wat zuiver op de chakra’s werkt. Zo zijn er nog meer van die therapiën, maar daar heb ik geen ervaring mee, hoop je hiermee van dienst te zijn geweest.

Groeten Hans.

• steven

en dan niet te vergeten de trollendokters en de kaboutergenezers!

• Pleiade

tuurlijk Steven die horen er ook bij en de heksen

ook reiki

en nog veel meer

groetjes Pleiade*D

O+O+O+