kiespijn

• max

Hi,

Ik heb sinds een aantal dagen erg last van kiespijn (mijn kies is een beetje open) : ( Ik heb binnenkort een afspraak bij de tandarts, alleen ben ik nu opzoek naar middeltjes die mijn pijn kunnen verminderen. Ik gebruik pijnstillers maar die willen niet echt helpen :(

Zijn er bepaalde andere dingen bv. thee of stenen die ik misschien zou kunnen nemen? Welke?

Please help me!! = urgent =

Thnx,

Max.

• Johan

Hallo,

Welke pijnstilers gebruik je? Je zou Ibuprofen kunnen proberen en dan de tabletten van 400mg. Neem er 2-4 per dag, dat helpt waarschijnlijk wel.

Sterkte,

Johan

• Lou

Een andere alternatieve pijnstiller bij kiespijn is een teentje knoflook bij de zere kies plaatsen en bij pijn een beetje op het teentje bijten zodat er wat sap vrijkomt. Bij mij 100% effect gehad.

• Irene

Max,

Wat vervelend kiespijn, zelf gebruik ik wel eens kruidnagelolie dat werkt verdovend. Een paar druppels op de zere plek en de pijn neemt af. Niet te lang wachten met naar de tandarts gaan!

Er zijn homeopatische middelen maar dan zou ik iets meer informatie moeten hebben over de soort pijn. (zoals kloppende pijn of juist hevige pijnscheuten).

Sterkte!!

Irene

• Don Camillo

Een goede dokter , raad ik je aan en hij is zéér bekend

als “Bob Hope ” en onlangs afgestudeerd –en bij“ Larry King ”

live– verkondigede hij maar één middel te hebben

tegen alle kwalen ; luister dus wat ie op 't einde zegt :

Here he goes :(en hij is nog actueel ook!! )

http://www.madblast.com/view.cfm?type=FunFlash&display=1223

Effe lachen kan ook helpen bij tandpijn …*D