Een vraag

• Frans

Hallo iedereen,

Gezien er na 25 jaar een oplossing voor mijn vrouw (door de alternatieve wereld) werd aangeboden voor iets die volgens de dokters niet op te lossen was, wens ik hier een vraag te stellen voor mijzelf.

De dokters zeggen dat er niets aan te doen is, net zoals ze zegden dat er bij mijn vrouw niets aan te doen was.

Ik heb al jaren zeer gevoelige neusslijmvliezen en zeer gevoelige luchtpijpen.

Vroeger was ik zeer gevoelig voor hooikoorts doch dit is nu bijna niet meer.

Door te spelen als kind heb ik een neusbeenbreuk gehad waardoor mijn rechter neusvleugel iets smaller is dan mijn linker.

En nu komt mijn probleem; mijn rechter neusvleugel produceert te veel slijm die dan in mijn keel, door zwellen verdwijnt. Hierdoor verstopt mijn rechter neusvleugel elke nacht waardoor ik (volgens mij) te weinig adem krijg en het gevoel heb en soms droom dat ik het onvoorstelbaar lastig heb (vb: hardlopen).

Ook mijn luchtpijpen bevatten te veel slijmen zodat ik dat soms hoor bij het ademen.

Nu is mijn vraag: "bestaat er in de alternatieve geneeswijzen iets die er voor zorgt dat er zoveel slijmen niet meer geproduceerd worden?

Weet dat ik in de reguliere geneeskunde ook al vele soorten medicatie heb gekregen.

Ik hoop op een klein wonder gezien mijn vrouw voor haar probleem een middel is aanbevolen die bij haar werkt als een wonder.

Frans.

• Pleiade

Frans

zelf had ik altijd

als ik verkouden ben

voorhoofdholte onsteking

ben daar nu vanaf

wel door alternatieve geneeswijzen

ga eens op zoek naar een alternatieve therapeut

ga op je gevoel af

altijd een therapeut kiezen

die is aangesloten bij beroepsvereniging

klikt het niet tussen jouw en therapeut

kies een andere

heb ik ook gedaan

op startpagina's staan er genoeg

groetjes Pleiade*D

• Frans

Hallo Pleiade,

Dank U.

Frans,

• H@ns

Hallo Frans.

Ik lees hier iets over hooikoorts hooiastma hooiniezen, je moet weten dat die ziekte niet alleen door hooitoestanden veroorzaakt wordt, ik lees hier dat je door inhalaties met een doek over je hoofd bover een pan met een liter water zo heet mogelijk gaat inhaleren. En je hebt daarvoor nodig 2 - 3 druppels eucalyptusolie en 2 druppels jodiumtintuur beslist niet meer de dampen die daardoor ontstaan door de neusinademen

eenmaal daags.

En voor het in nemen galphima D 12 of D6, 50 gram.

Gebruik.

2 a 3 maal daags 10 druppels.

of

Galphima D 4 of D3 50 gram

2 a 3 druppels per dag.

Uit het boek de huisdokter.

Frans ik heb wat voor je opgezocht mischien dat het help nooit geschoten is altijd mis nietwaar de hartelijke groeten veel sterkte en een slijmloos leven. Hans

• mirjam

sowieso direct stoppen met zuivelproducten (wel alternatieven voor kalk zoeken, kan ook in tabletvorm). vooral melk is zeer slijmvormend!

succes,

mirjam

• Frans

Beste H@ns en ook miriam,

Ik dank jullie van harte voor jullie antwoorden.

Ik zal deze dingen zien toe te passen.

Nogmaals dank,

Frans

• mirjam

ben benieuwd naar je bevindingen. laat je weten hoe het loopt?

groetjes,

mirjam

• Frans

Beste mirjam en H@ns,

Ik wenste niet alles tegelijkertijd toe te passen daar ik dan niet weet wat er eigenlijk wel of minder goed werkt.

Ik ben eerst begonnen met stoppen met zuivelprodukten eten. Ik eet te graag kaas. En ik merk nu reeds dat er minder slijmvorming is waardoor mijn neus snachts minder verstopt.

Ik denk deze proef nog een maand toe te passen opdat ik dan (vermoed ik) reeds nog beter de resultaten zou kunnen merken.

Daarna ga ik de kuur toepassen die H@ns heeft doorgegeven nl:

• mirjam

sterkte

• Frans

Beste Hans,

Ik ben al bij bepaalde apothekerijen en bij reformwinkel gaan vragen naar wat U mij hebt aanbevolen, doch nergens gevonden. (Galphima D 4 of D3 50 gram

2 a 3 druppels per dag).

Weet U van welk (bedrijf() merk dit afkomstig is of waar ik het kan bekomen?

Dank U

Frans