kanker--bittere abrikozenkernen

• Schaafsma

Bittere abrikozenkernen kunnen helpen om kanker te voorkomen of tegen te gaan. Hierin geloof ik stellig en met mij vele anderen. Op het internet is op verschillende sites informatie over dit onderwerp te vinden. Ikzelf heb wat informatie op de volgende site gezet: members.lycos.nl/abrikozenkernen

Ik verkoop de bittere abrikozenkernen dus ook maar ze zijn ook wel elders verkrijgbaar.

• Judith

Abrikozenkernen i.p.v. reguliere therapie? Zijn dit soort suggesties niet strafbaar? Zie de hele discussie op het prikbord van de kanker.startpagina.nl.

• math

Ik heb hier gisteren ook al op gereageerd maar blijkbaar is het stukje of geweigerd of niet aangekomen. Ik heb thuis nog wat kersenpitten liggen die ook goed dienst kunnen doen.

Tevens stel ik voor om alle kankeronderzoeken stop te zetten want dat is gewoon geld over de balk smijten. Je neemt gewoon een abrikozenpitje en je bent van het gehele gelazer af.

We planten in plaats van mais abrikozenbomen. Teven starten wij een onderzoek naar de gevolgen van de stoelgang voor het eten van veel abrikozen. Je komt er op een ongelooflijke manier aan de schijterij van maar dat weegt niet op tegen de kankeronderzoeken.

Dus mensen,het nieuwe motto:

Niet lang hellen…….. Schaafsma om abrikozenpitten bellen!!

• R. Lier

Schaafsma,

vertel mij dan eens wat kanker is en hoe die kersenpitten ingrijpen op kankercellen. Trouwens, over welke kankers heb je het?

Of ben je bezig met een vergezochte woordspeling: kanker - kankerpit - kersenpit?

Hoe het zij, je doet aan misleiding, zelfs aan oplichting. Je mag best kersenpitten verkopen maar je mag die pitten niet aanprijzen als medicijn tegen kanker want die pitten zijn geen medicijn.

En laat ook de stukjes van Judith en Math tot je doordringen. Judith bijvoorbeeld weet het nodige af van ziektes en geneeskunde.

Ik hoop dat je weldra beseft dat je mensen valse hoop geeft.

Of ben ik zo naief dat ik niet inzie dat je een flauwe grap opdist?

Hoe het zij, alternatief is al te naief.

O ja, kersenpit, abrikozenpit, wat maakt het uit?

Regu L.

• carlijn

Sorry, maar dit is pure onzin.

IK ben ervoor om zoveel mogelijk met het natuurlijke te bestrijden, maar tot op een zekere hoogte.

Dit gaat echt te ver, mensen met kanker kunnen naar mijn mening alleen maar door artsen worden behandeld en het is pure oplichterij om mensen zo voor de gek te houden!!!!

Mensen die wanhopig zijn, willen deze onzin geloven krijgen hoop, steken geld in dit soort dingen en worden dan zwaar teleurgesteld!!!!

Bah….dat je zulke mensen zo kan oplichten vind ik walgelijk!!!!!!

• carlijn

En trouwens….Als deze stelling er alleen maar neer is gezet om leuk te zijn, doe dat dan niet hier, want dit is een serieuze site!!!!!

• math

Zeg Lier,

het zijn mijn kersenpitten hoor. Hij levert de abrikozen.

• Judith

;-)

• K.Lier

Lezen mensen, lezen !

Hij heeft het niet over genezen, maar over voorkomen, over tegengaan.

Net zoals de wetenschap er middels onderzoeken achter is dat er een stof in tomaten zit die preventief lijkt te werken bij prostaatkanker.

Dus heren, aan de tomaat !

Tsjonge jonge, lezen is voor veel mensen toch nog steeds problematisch, meteen maar weer hakken op dat toetsenbord, pfff.

• Marijcke

Lees zijn site en je ziet dat hij het niet alleen over voorkomen heeft. Lezen Klier, lezen!