Bach Rescue

• beer

Ik heb een vraagje over de Bach Rescue druppels. Ik heb gehoord dat ze heel goed werken tegen zenuwen en paniek. Heeft iemand ervaring met deze druppels?

En kan ik ze ook gebruiken om een paniekaanval te voorkomen, of alleen om de aanval te stoppen?

• Hummie

Hallo Beer,

Je zou het kunnen proberen.

Ik heb ze ook gebruikt, maar heb er helaas weinig van gemerkt.

Veel succes en sterkte.

Hummie.

• Caroline

Ik heb best veel ervaring met de bloesems.

De eerste hulp druppels werken zeer goed, ook bij dieren.

Zeker bij acute paniek. Zelf heb ik meer ervaring met de bach remedies van healing herbs.

Succes Caroline

• Carlijn

Ik werk in een winkel, waar wij ook de Bach bloesems verkopen en hoor over het algemeen erg goede resultaten van de klanten!!

De rescue remedy is wat algemener dan de andere bloesems.

Het is een combinatie van verschillende bloesems,die ook los verkrijgbaar zijn.

De meeste mensen gebruiken Rescue Remedy, omdat ze last hebben van vliegangst, examenvrees hebben, lichtelijk gestresst zijn etc…

Je kunt bij de reformzaak/drogisterij (waar ze Bach verkopen) een folder vragen.

Dan kun je het allemaal eens rustig nalezen.

Over het algemeen werkt de Rescue Remedy wat sneller als homeopathische middelen waar bijv valeriaan en melisse in wordt gebruikt, maar ook dat verschilt per persoon.

• Carla

Ik ken ze goed en heb er baat bijgehad, kijk eens op de site van innerned, daar staan ze op, met hun beschrijving.

• Fabian

Het klopt dat ze ook bij dieren werken, in ieder geval bij paarden en honden…

Als deze bijvoorbeeld bang zijn voor vuurwerk (om maar iets te noemen).

• beer

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het een tijdje uitproberen.

• Richard

Hoi,

als je wil kun je mijn site is bekijken: de url = http://home.wanadoo.nl/hofstee.mca/

• Richard

als je wilt kijk dan eens op mijn site , o.a. over bachbloesems.

de url: http://home.wanadoo.nl/hofstee.mca/

• Pleiade

Bij paniek aanval en shok is de resqeu erg goed

groetjes Pleiade*D

O+O+O+