Gevr. ervaring met hypnotherapie

• Esli

Sinds mijn 2e zwangerschap heb ik nogal wat overgewicht. D.m.v. weight watchers ben ik al 12 kilo afgevallen. De laatste tijd heb ik helemaal geen gevoel van motivatie meer. Ik weet wat ik moet doen, en laten, om af te vallen. Het zit tussen mijn oren. Zo snoep ik er de hele dag op los. Aangezien ik dus zelf geen “kracht” genoeg heb om af te vallen heb ik het plan om gevat om naar een hypnotherapeut te gaan. Wie heeft er ervaringen met hypnotherapie? Ik zou er graag wat over horen voordat ik er zelf eventueel aan zou beginnen. En wat zijn de kosten van zoiets? Graag jullie reactie's. Ik ben heel erg benieuwd.

• H@ns

Hallo Esli.

Je vraagt om ervaring wat betreft een hypnotherapeut, ik kan je vertellen dat als je een goede treft hij weer op goed spoor kan zetten het is namelijk zo dat hij met hulp en van je zelf je problemen te boven kan komen zo’n man of vrouw zal het probleem oppakken bij het begin van je probleem en vandaar uit werken naar het punt waar de eigelijke problemen zijn ontstaan en je zo laten zien wat er verkeerd is gegaan en zo stap voor stap de problemen oplossen, ik kan je dit vertellen omdat ik er heel dicht mee verbonden ben.

De kosten zijn verschillend soms schrik je je rot van de prijs die ze durven te vragen, en ze rekenen per minuut sommige zijn heel goedkoop, dat kan je het beste aan de weet komen door navraag. Een goede therapeut kan ik je niet geven, ook dat kan en mag je zelf uitzoeken, omdat ik niet weet in welke omgeving je zit, maar dat het je zal helpen weet ik zeker als zo’n persoon ook nog kan magnetiseren kan hij de energie die je tekort zou kunnen komen weer aanvullen.

Hopende hier je van dienst te zijn geweest wens ik je bijzonder veel sterkte toe en dat het je zal lukken om het doel tebereiken wat jij graag wil maar dan ook graag wil bereiken.

Hartelijke groeten Hans.

• De Essentie - Marijn Vermaat

Hai Esli!

Hypnotherapeuten KUNNEN zeer wel in staat zijn om SAMEN met JOU achter de oorzaken van dik worden/blijven te kunnen komen. Nu kan ik wel mooie verhalen ophangen over de algemene oorzaken van de hele dag snoepen, veel eten, enz. Maar dat is algemeen en niet op jouw persoontje gericht.

Er zijn degelijke voedingssuplementen in de handel die op een langzame doch zeer degelijke wijze een handje toesteken om af te vallen. Dit zijn de stoffen van het merk SOLARAY, de nummer één van Amerika. Mijn ervaringen met voedingssuplementen zijn legio, maar ben alleen maar enthousiast over dit merk. Wil je nader advies over jouw persoontje (en eventueel afvallen) kun je contact opnemen met mij op d.essentie@chello.nl. Of kijk eens op onze site: www.de-essentie.nl!

Sterkte!

Marijn

• R. Lier

Hans schreef:

kan hij de energie die je tekort zou kunnen komen weer aanvullen.

Regu merkt op:

Onzin, Hans. Energie vul je aan door voedsel.

Regu L.

• R. Lier

Essli,

je moet elke dag een uur door natuur wandelen. Dat helpt beter dan al die alternatieve, al te naieve therapietjes bij elkaar. En blijf bij de weight watchers. Sterkte,

Regu L.

:)

• Carla

Heb ik ook gehad, ja, het werkte, ik was er ook ontvankelijk voor omdat mijn yogadocente het deed. Want je moet er wel open voor staan, ik was binnen no-time onder zeil, omdat ik haar vertrouwde !

En het heeft me goed geholpen.

• H@ns

Hallo R.Lier.

Ik moet je helaas teleur stellen, mijn ervaringen zijn anders, neem b.v de zon mischien kun je het verschil voelen als je in de zon loopt of dat je op een donkere dag buiten loopt, zo zijn er verschillende energiën. Een plant haalt zowel energie uit de grond als uit de lucht, voorjaars wordt er veel energie gegenereerd zelf zo veel dat sommige mensen dat niet kunnen verdragen en het niet overleven, hoewel je het niet ziet is het er toch. Zo kunnen mensen handen van die energie gebruik maken en het op een goede dosis over brengen op mensen met een tekort aan energie en dat wordt magnetiseren genoemd. Dus zolang je het nog niet hebt ervaren kun er ook niet over oordelen m.a.w. ga het ervaren en als je dat gedaan hebt spreken we elkaar nader. Bij deze de hartelijke groeten Hans.

• Pleiade

Hallo Esli

ben in therapie

dan ga je in trance

ben 10kilo afgevallen

tjdens therapie

ik heb ook een website

daar staat het op

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=141873

je zou eens kunnen kijken

groetjes Pleiade*D

O+O+O+