is er ook iemand bekend met de praktijk voor natuurgeneeswijzen te ulft, o.l.v. dhr. wim verbruggen?
Sorry dat ik misschien inval op uw persoonlijke sitatutie maar ik moet voor het vak Nederlands een debat houden over de volgende stelling: “alternatieve genezers moeten onder toezicht komen van officiële genezers”, en wij moeten vóót deze stelling zijn. Als wij dus voorbeelden kunnen noemen waaruit blijkt dat alternatieve genezers nog veel fouten maken en reguliere artsen inspraak hadden moeten hebben met hun reguliere medische kennis, zou dat “fijn”zijn! Ik dank u bij voorbaat als u hier op zou willen reagerenmarjan schreef:
>
> is er ook iemand bekend met de praktijk voor
> natuurgeneeswijzen te ulft, o.l.v. dhr. wim verbruggen?
Je kunt dit verhaal ook omdraaien.marloes schreef:
>
> Sorry dat ik misschien inval op uw persoonlijke sitatutie
> maar ik moet voor het vak Nederlands een debat houden over de
> volgende stelling: "alternatieve genezers moeten onder
> toezicht komen van officiële genezers", en wij moeten vóót
> deze stelling zijn. Als wij dus voorbeelden kunnen noemen
> waaruit blijkt dat alternatieve genezers nog veel fouten
> maken en reguliere artsen inspraak hadden moeten hebben met
> hun reguliere medische kennis, zou dat “fijn”zijn! Ik dank u
> bij voorbaat als u hier op zou willen reagerenmarjan schreef:
> >
> > is er ook iemand bekend met de praktijk voor
> > natuurgeneeswijzen te ulft, o.l.v. dhr. wim verbruggen?
natuurlijk zijn er altijd mensen die alternatieve geneeswijzen misbruiken…maar door de regel zijn de goede aangesloeten bij een erkende vereniging.En het grootste punt voor de alternatieve genezer is dat er nog steeds reguliere artsen zijn die niets van het alternatieve circuit willen weten, laat staan samenwerken. en juist dat laatste wordt al jaren geprobeerd om een samenwerking te verwezenlijken…aan ons zal het niet liggen…ik vraag me af waar die reguliere zorg eigenlijk bang voor is…..je zou denken dat juist deze hoog opgeleiden mensen nieuwsgierig zouden zijn naar alles wat met geneeskunde te maken heeft in plaats van zich af te sluiten..sterker nog als je als alternatief genezers contact opneemt met sommige regulieren artsen om met hun te praten over hun patient, (die bij jou onder behandeling is) wordt er niet eens naar je geluisterd en vragen ze waar jij je mee bemoeid en dan wordt de hoorn op de haak gegooid…dus wie wil nu niet met wie samenwerken…zelfs een normaal gesprek is niet mogelijk. Niet dat wij van plan zijn om die artsen te zeggen wat ze zouden moeten doen..nee, we proberen te melden in wat voor situatie hun patient bij jou zit. Uit eindelijk werd de patient naar een inrichting gestuurd voor 2 jaar met de mededeling als je nog 1 keer contact op neemt met een alternatief therapeut stoppen we de behandeling….of een mens zelf niet mag beslissen wat hij of zij wil doen aan zijn gezondheid…nou, luitjes..als je nog meer wil weten laat het dan maar weten…groetjes Trudy
Marjan,
Waarom probeer je niet gewoon te acherhalen wat de behandelwijze van deze mensen is. Magnetiseren, acupressuur, acupunctuur, allerlei vormen van behandeling staan echt bekend om hun goede resultaten.
Denk je dat de Chinezen hun 4000 jaar oude behandelmethoden via acupunctuur verzinnen? Nee, natuurlijk werkt dat gewoon! Het is een stuk minder kortzichtig dan de westerse behandelwijzes door te proberen met giftige stoffen symptomen weg te nemen. En als er dan weer iets anders optreedt weer een volgend medicijntje voor te schrijven.
Groeten,
Tjarko
http://www.hhff.info/
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?