Erkenning van homeopathie

• Tjarko Holtjer

Tom,

Dit heeft inderdaad niets met homeopathie te maken, maar met een manier om onze soort te behouden - inderdaad iets groters dan homeopathie, hoewel dat in mijn opinie werkt om de aangegeven redenen. Maar je gaf in een eerder bericht aan dat voedingssupplementen toch nuttig kunnen zijn en dat je daar wellicht wel in ‘gelooft’

Tjarko

• Tom

Nut? Akkoord. Maar er wordt ook grof geld mee verdiend voor mensen die het niet echt nodig hebben, net zoals geneesmiddelen.

Als je voldoende voedsel met bepaalde stoffen in je opneemt, bv. appels, hoef je niet extra vitamine c te slikken.

• Tjarko Holtjer

Tom,

Ik had het wel degelijk nodig, anders was ik gestorven aan een hartinfarct. Het is niet raar om er dan toch mee door te gaan, van Appels eten was ik echt niet beter geworden.

Tjarko

• Tom

waarom?

Tjarko Holtjer schreef:

>

> Tom,

>

> Ik had het wel degelijk nodig, anders was ik gestorven aan

> een hartinfarct. Het is niet raar om er dan toch mee door te

> gaan, van Appels eten was ik echt niet beter geworden.

>

> Tjarko

• Tjarko Holtjer

Tom,

Als je dat wilt weten, dan lees je m'n website maar. Daar wordt voldoende uitgelegd waarom ik dit niet had overleefd.

Tjarko

• Tom

Geen gemakzucht, hier je argumenten plaatsen aub.

• Tjarko Holtjer

Mijn ervaring….

Vanwege het gebruik van lithium, gedurende 3 jaren, verkocht door de psychiater als de oplossing voor mijn manisch-depressiviteit en een verder 100% functioneren in het sociaal en maatschappelijk leven bleek mijn lichaam te worden beroofd van een heleboel voedingsstoffen vanwege de hoeveelheid water die je moet drinken bij het gebruik van lithium. Dit is hetzelfde verhaal als iemand met hoge bloeddruk die door plastabletten zijn bloeddruk naar beneden brengt. Dit werkt ook averechts - hij zou arginine moeten gebruiken om de binnenkant van zijn aderwand te laten ontspannen.

Daarom heb ik extra voedingssupplementen moeten gebruiken. Sinds 8 maanden ben ik nu van de lithium af, maar gebruik nog steeds de voedingssupplementen die nu de stabiliteit in mijn hersenen waarborgen.

• Tom

Ok, thanks.

Geen discussie over.