gezondheid?

• Robert

Er zijn hier een aantal mensen, in ieder geval één (Tom) die naar mijn idee ontzettend negatief ingesteld zijn over natuurlijke geneeswijzen. Ik zal jullie iets vertellen. Weet je waar je vooral ook ernstig ziek van kan worden? Van bijna alle dagelijkse producten. Overal zit wel één of meer besmettelijke of kankerverwekende stoffen in. We zijn dagelijks bezig om ons lichaam te vergiftigen met schoonheidsproducten, badkamerproducten enz, en we denken dat plantaardige en dierlijke vetten goed zijn. Neem eens een kijkje op www.jepainternational.tk, daar vind je verhalen die door onderzoek aan het daglicht zijn gekomen over onze dagelijkse producten. Als je je dan bedenkt dat we ons met die producten dagelijks lopen te vergiftigen dan is het natuurlijk ook moeilijk om echt lekker in je vel te zitten. Het onderzoek is gedaan door een amerikaanse tak van de kankerbestrijding. Kijk maar eens wat voor stoffen schadelijk zijn en kijk dan de producten bij je thuis maar eens na op welke stoffen waar inzitten.

• Tom

Natuurlijke geneeswijzen zijn niet altijf zo natuurlijk, hoor. Natuurlijkheid is tegenwoordig wel het meest misbruikte begrip dat circuleert. Het klint zo mooi en gezond. Des te gevaarlijker voor sommige naïvelingen. Vaak zijn ze gemengd met een beetje reguliere geneesmiddel, wat uiteraard bedrog is. Zoiets als melatonine, is al helemaal synthetische brol. En bedenk dat de natuur ook gevaarlijke kruiden in petto heeft. Lees het stuk Kambucha maar eens. Bepaalde etherische oliên kunnen uiterst gevaarlijk zijn.

Bovendien zijn homeopaten niet vervaard van enige vorm van bedrog. Mijn schoonzus, fervente aanhangster van homeopathie, vertelde me gisteren nog dat op homeopatische middelen vaak staat dat ze kruiden zijn, omdat ze anders te lang moeten wachten op erkenning en het hele proces van testen moeten doorstaan.

Toch blijven ze gebruiken. Tja, sommige mensen willen bedrogen worden.

• Tom

Btw, ik ben kritisch tegen het kritiekloos navolgen van zogenaamde wondermiddelen, tegen anti-wetenschap (op meestal religieuze motieven), nepmiddelen, en wegens het vele bedrog in de alterneuterij.

Iemand moet het zeggen.

• Rene d. B.

Wat een suffe Bel is die Tom, zeg. Tom ga terug naar Belgie.Tom schreef:

>

> Natuurlijke geneeswijzen zijn niet altijf zo natuurlijk,

> hoor. Natuurlijkheid is tegenwoordig wel het meest misbruikte

> begrip dat circuleert. Het klint zo mooi en gezond. Des te

> gevaarlijker voor sommige naïvelingen. Vaak zijn ze gemengd

> met een beetje reguliere geneesmiddel, wat uiteraard bedrog

> is. Zoiets als melatonine, is al helemaal synthetische brol.

> En bedenk dat de natuur ook gevaarlijke kruiden in petto

> heeft. Lees het stuk Kambucha maar eens. Bepaalde etherische

> oliên kunnen uiterst gevaarlijk zijn.

> Bovendien zijn homeopaten niet vervaard van enige vorm van

> bedrog. Mijn schoonzus, fervente aanhangster van homeopathie,

> vertelde me gisteren nog dat op homeopatische middelen vaak

> staat dat ze kruiden zijn, omdat ze anders te lang moeten

> wachten op erkenning en het hele proces van testen moeten

> doorstaan.

> Toch blijven ze gebruiken. Tja, sommige mensen willen

> bedrogen worden.

• Hans

Rene d. B. schreef:

>

> Wat een suffe Bel is die Tom, zeg. Tom ga terug naar

> Belgie.

En jij geeft inderdaad een erg intelligente reaktie ;-)

Geeft wel weer het nivo van dit prikbord weer.

Hans

> > Tom schreef:

> >

> > Natuurlijke geneeswijzen zijn niet altijf zo natuurlijk,

> > …..

• Tom

Wat een racist ben jij zeg. Te dom om tegenargumenten te geven?

• Rene d. B.

Tom, daar ben ik net als jij ook grondig op tegen. Daarbij ben ik ook tegen de wanpraktijken die in de reguliere sector bestaan (lees de krant eens).

Tenslotte ben ik geen rascist, daar ik rasiale achtergrond niet als criterium hanteer. Toch ben ik van mening dat je je mening beter in Belgie kan verkondigen, jouw felle attitude sluit daar wellicht meer aan op de cultuur aldaar. Tom schreef:

>

> Btw, ik ben kritisch tegen het kritiekloos navolgen van

> zogenaamde wondermiddelen, tegen anti-wetenschap (op meestal

> religieuze motieven), nepmiddelen, en wegens het vele bedrog

> in de alterneuterij.

>

> Iemand moet het zeggen.

• Tom

Rene d. B. schreef:

>

> Tom, daar ben ik net als jij ook grondig op tegen. Daarbij

> ben ik ook tegen de wanpraktijken die in de reguliere sector

> bestaan (lees de krant eens).

TOM: Punt is dat daar controle over bestaat. Rond alternatieve geneeswijzen is dat nihil. Met alle gevolgen van de goeroes vandien.

> Tenslotte ben ik geen rascist, daar ik rasiale achtergrond

> niet als criterium hanteer.

TOM: Rasist is met een c, ipv de eerst s. Ook niet rascist, maar racist. Ja ja, van die Vlamingen kun je nog eens Nederlands leren.

Je bent in ieder geval discriminatoir bezig als je mij vaagt op te hoepelen. Ik vraag je ook niet om hier weg te blijven en je terug te trekken in je dorp. Internet kent geen grenzen, beste keesie.

Ik beoordeel je gewoon op je uitspraken die je hier doet, niet op je would-be-criteria.

> Toch ben ik van mening dat je je

> mening beter in Belgie kan verkondigen, jouw felle attitude

> sluit daar wellicht meer aan op de cultuur aldaar.

TOM: “Iemand willen uitsluiten”, over felle attitude gesproken. Ten eerste is mijn moeder Nederlandse, maar dat mag geen criterium zijn. Ten tweede is mijn attitude verre van de doornsee luidruchtige Hollandse.

Jij bepaalt niet waar ik mijn mails plaats, beste kerel. Nogmaals, Internet kent geen grenzen. We leven in 2003.

• e.m.dankaart

Kijk op de website www.enzymtherapie.nl. Daar staat een rij telefoonnummers op van mensen die je kunt bellen over hun goede reusltaten met deze therapie.

Geen alternatieve flauwekul dus.

• Hans

e.m.dankaart schreef:

>

> Kijk op de website www.enzymtherapie.nl. Daar staat een rij

> telefoonnummers op van mensen die je kunt bellen over hun

> goede reusltaten met deze therapie.

> Geen alternatieve flauwekul dus.

juist wel, lijkt me!

als het van ervaringen van een paar mensen moet komen, wordt ik een beetje zenuwachtig.

Hans