therapie kinderen

• Suzanne

Ik heb een zoon van 6 jaar, het is een lieve schat hoor alleen wat zo

opmerkelijk is dat hij binnen enkele seconden 180 graden kan draaien qua humeur en woede, niet zo maar een woede waarbij het met 10 min over is nee kan uren duren, is ook instaat om te slaan en te gooien, zijn kleinere broertje van

3 jaar moet het vaak ongelden, en als je dan ziet waarom die kwaad is echt om de meest pietluttige dingen.Ik heb al heel wat geprobeerd o.a. een curus via het

consultatiebureau

wie weet of er een therapie bestaat om te ontdekken waar die woede vandaan komt zodat hij dingen beter onder controle kan krijgen.

alvast bedankt voor de reactie

• Cosmo

Hai Suzanne.

Ik denk dat ik weet waarom jouw zoon deze aanvallen heeft, ik heb het ook meegemaakt met de kinderen van mijn schoonzus, ik heb haar toen geadviseerd:

Geen zoetigheid, geen dierlijke eiwitten, geen koolzuurhoudende dranken, en als aanvulling op het dagelijkse voedsel mineralen en sporenelementen.

Maar Ik weet natuurlijk hoe moeilijk dat is, want zijn vriendjes krijgen het wel, daar zal je iets voor moeten vinden.

Ik heb op mijn website wat geschreven over kinderen, als je wilt kun je dat hebben maar dan moet je mij even mailen, ik denk dat je dat erg zal helpen.

Kijk maar of je dat de moeite waard vindt dan zie ik het wel.

Gr. Cosmo

• Nico

Suzanne, het advies van Cosmo sta ik helemaal achter hoor. Bij alle hyperactieve kinderen en veel andere problemen helpt het advies dat hij gaf.

Wil je een stapje verder gaan, dan zou ik willen zeggen : Neem eens contact op met een edu-kinesioloog. Zij werken veel met kinderen met probleempjes en bereiken daar veel resultaat mee.

Sterkte.

Nico

• Vera

Suzanne,

Een kennis van mij maakte hetzelfde mee met haar zoontje. Het was een ‘vervelend rotjong’ werd er al gezegd. Zelfs zijn vader en moeder begonnen dat langzaamaan te denken. Totdat ze met een dietiste in gesprek raakten. Die raadde hen aan hun zoon te laten testen. Daar kwam uit dat hij voor van alles allergisch was. Kleurstoffen, E-nummers enz. enz. Die stoffen bezorgden hem die pieken in zijn gedrag. Pas vanaf zijn 9de jaar hoorden ze dit en binnen enkele dagen waren zijn buien onder controle. Nu heeft hij af en toe nog uitschieters, maar altijd weten ze waar het van komt. Ik wens je veel sterkte met jouw zoontje.

Gr. Vera.

Wist je trouwens dat je hele leuke cadeaumanden kunt kopen op het net?

Ga naar www.demanderie.nl en vind daar de leukste en goedkoopste kraammanden, kraamcadeaus, trouwmanden, beterschapsmand en nog veel meer!