7 verschillende stenen in (chakra-)armband

• bajista

Hallo,

Ik heb een chakra–armband met 7 verschillende stenen (Bergkristal, Amethist, Sodaliet, Aventurijn, Citrien, Agaat, Hematiet). Nu heb ik ooit ergens gelezen dat het aantal stenen dat je tegelijkertijd kunt dragen maximaal vijf is, omdat de stenen elkaar anders beïnvloeden. Hoe zit dat met een chakra-armband of ketting?

• H@ns

Hallo Bajista.

Ik heb even gekeken wat die stenen allemaal doen, nu dat is heel wat, als het waar is zou je nooit meer ziek kunnen worden al die stenen hebben een positeive uitwerking, ik las ook dat stenen eigelijk op de plaats van de zieke plek gedragen moeten worden. Je vraagt of meer dan vijf stenen elkaar beinvloeden dat doen ze zeker maar dat heb je ook met 2 of 3 dat maakt niet zoveel uit al die stenen zullen elkaar positief beinvloeden. Dus of het nu een armband of een ketting is maakt niet zo veel uit, als je de neiging hebt om uit de band te springen of iets anders waardoor je opvalt heb je te veel energie gekregen wist je dat edelstenen ook een aura hebben en dat die aura van tijd tot tijd schoon gemaakt moet worden.

Ik wens je veel energie toe en een goede gezondheid. groeten Hans.