Ganglion

• Jenny

Iemand met meer serieuze adviezen aanwezig, dan hoor ik het graag.

JAMMER, dat het zo''n verhaaltje wordt van ik vertel aan jou en jij aan mij.

Hoewel ik het advies niet terzijde leg. Maar maak het niet te langdradig, dan geeft niemand meer advies en ben ik de dupe.

BIj voorbaat vriendelijk dank!

• Jeannette

Ik ben het helemaal met je eens. Je kunt bijna niets op deze pag. plaatsen of de hele sceptische wereld valt over je heen. Waarschijnlijk was in dit geval het woord homeopathie weer de trigger. Je kunt ook aan andere methoden denken bv. acupuntuur, maar ja, dat zal ook wel weer een lading aan reactie opleveren. Feit voor mij blijft dat er iets in het lichaam niet goed functioneert waardoor zo'n ganglion ontstaat en dat is niet alleen overbelasting ter plekke. Het is bv. een bekend verschijnsel bij vrouwen na de zwangersschap door de verandering in de hormoonhuishouding. Ook voeding kan een belangrijke rol spelen.

Iemand die met acupunctuur werkt kan kijken welke meridiaan er loopt waar het probleem zich voordoet en vervolgens ook het bij behorende orgaan in balans brengen. Ik weet niet waar je woont, maar ik kan eventueel wat adressen aan je doorgeven van mensen waar ik goede ervaringen over heb gehoord.

• Judith

Een ganglion is in feite een anatomisch probleem, waar DUS geen alternatief middel tegenop gewassebn zal zijn, net zo min als je een gebroken been met calendula kunt behandelen.

Be realistic!

• Jenny

Dank Jeannette voor je reactie.

Dit kan ik tenminste aan mijn vriendin doorgeven en dan kan ze nog kijken wat ze er mee doet. De woonplaats is den bosch.

Al het advies is dankbaar,ook bij wijze het advies van Judith.

We zijn realistisch, maar proberen weer een operatie te voorkomen.

Het kind heeft net een scholenwisseling achter de rug en begint op haar plaats te komen. Om dan weer een ziekenhuis in te moeten zien we dus niet zitten.

Vandaar de oproep om te kijken of we ook iets anders aan het ganglion kunnen doen.

Dat traumeelzalf vind ik nog het meest interessant. Alleen als je het bij google intikt dan kom je echter bij dieren uit. Ik weet niet Jeannette, of je er nog iets meer over kunt vertellen? Waar het precies van gemaakt wordt, en wat het doet?

Alvast bij voorbaat dank voor je adviezen.

Jenny.

Den bosch.

• Jeannette

je kunt info hierover vinden op www.heelbv.nl

• Jenny

Dank Jeannette!

Ons internet lag er zondag uit. Balen. Via at home.

De laatste tijd veel problemen. Wel via de kabel. Maar dan start hij traag, zeer traag op.

Maar ook deze tip gelijk even uitproberen.

Jenny :-))