Hoi hoi! ik kom even jullie prikbord binnen vallen want ik heb ieders hulp heel hard nodig! Ik ben beeldend kunstenaar en ik ben bezig met een nieuw werk dat moet gaan bestaan uit 400 kinderportretjes afgedrukt op oude kinderzakdoekjes opgespannen op plankjes van 6,5 x 6,5 meter. Het grote probleem is dat het niet zo makkelijk is om aan 400 foto's van VERSCHILLENDE kinderen te komen,.. Wie wil mij een kinderfoto mailen?(1 foto per kind) Dan wordt jouw foto dus deel van mijn kunstwerk. Ojaa,..het werk zal geexposeerd worden op 8 en 9 maart in Tilburg.
Als je mij een foto mailt en je stuurt je adres mee dan stuur ik een foto van het gehele werk als dat af is,..Verder mail ik je sowieso een uitnodiging voor de expositie waar het werk te zien zal zijn tegen die tijd.
mijn mail adres tinkebell@tinkebell.com
Ojaa,..ik maak de foto's 100 dpi en dan 6 x 6 cm,..dus het is niet nodig om hele grote bestanden te hebben.
Op mijn site http://www.tinkebell.com onder het kopje “tinkebell” komt binnenkort ook de uitnodiging te staan en daar staat ook nogmaals deze oproep.
——————
Hello,..I´m TINKEBELL. I´m planning to take over the world and paint it pink. Would you help me