Help!

• TINKEBELL.

Hoi hoi! ik kom even jullie prikbord binnen vallen want ik heb ieders hulp heel hard nodig! Ik ben beeldend kunstenaar en ik ben bezig met een nieuw werk dat moet gaan bestaan uit 400 kinderportretjes afgedrukt op oude kinderzakdoekjes opgespannen op plankjes van 6,5 x 6,5 meter. Het grote probleem is dat het niet zo makkelijk is om aan 400 foto's van VERSCHILLENDE kinderen te komen,.. Wie wil mij een kinderfoto mailen?(1 foto per kind) Dan wordt jouw foto dus deel van mijn kunstwerk. Ojaa,..het werk zal geexposeerd worden op 8 en 9 maart in Tilburg.

Als je mij een foto mailt en je stuurt je adres mee dan stuur ik een foto van het gehele werk als dat af is,..Verder mail ik je sowieso een uitnodiging voor de expositie waar het werk te zien zal zijn tegen die tijd.

mijn mail adres tinkebell@tinkebell.com

Ojaa,..ik maak de foto's 100 dpi en dan 6 x 6 cm,..dus het is niet nodig om hele grote bestanden te hebben.

Op mijn site http://www.tinkebell.com onder het kopje “tinkebell” komt binnenkort ook de uitnodiging te staan en daar staat ook nogmaals deze oproep.

——————

Hello,..I´m TINKEBELL. I´m planning to take over the world and paint it pink. Would you help me

• sjors

…en denk je nou echt dat er werkelijk maar één iemand is die hier op zit te wachten?

sjors

• TINKEBELL

ja hoor,..ik heb al heel veel foto's per mail gekregen,..Ik vraag t toch netjes? Ik kan ook wel gewoon van alles van internet af gaan plukken,..maar ik vind zelf dat ik dat niet kan maken,..dus doe ik het op deze manier,dan heb ik iig toestemming om de foto's te gebruiken!

• sjors

je vraagt het inderdaad netjes maar ik denk niet dat dit het geeigende prikbord is voor zo'n verzoek.

Voor de rest: alle plezier er mee!

sjors

• project

wat houdt alternatieve geneeswijzen nou eigenlijk in? ik samen met nog een paar meiden moeten een mondeling verhaal voor de klas houden over alternatieve geneeswijzen. wilt u ons daar misschien bij helpen?

wij vinden het erg moeilijk! wilt u ook een paar verhalen van mensen naar mij doormailen die er zelf ervaring mee hebben? dat zou heel fijn zijn.

ik hoop dat u ons kunt helpen

met vriendelijke groeten van ons

• Hans

project schreef:

>

> wat houdt alternatieve geneeswijzen nou eigenlijk in? ik

> samen met nog een paar meiden moeten een mondeling verhaal

> voor de klas houden over alternatieve geneeswijzen. wilt u

> ons daar misschien bij helpen?

> wij vinden het erg moeilijk! wilt u ook een paar verhalen van

> mensen naar mij doormailen die er zelf ervaring mee hebben?

> dat zou heel fijn zijn.

> ik hoop dat u ons kunt helpen

> met vriendelijke groeten van ons

Simpel: Dat het niet bewezen is dat het werkt.

Van echte geneeskunde moet dat wel aangetoond worden.

Je moet dat niet verwarren met de sinds kort verplichte registratie van homeopathische middelen. Daarbij hoeft alleen vermeld te worden wat het is, wat het geacht wordt te doen en wat de mogelijke bijwerkingen zijn. De werkzaamheid hoeft niet aangetoond te worden, want anders zou er niets over blijven.

suc6,

Hans

Wat kritische links, want die vind je niet zo snel met een beetje googelen:

http://www.antikwak.nl/ (Vereniging tegen de Kwakzalverij)

http://www.quackwatch.org/ (Quackwatch)

• Jeannette

Het houdt in dat een aantal mensen om allerlei uiteenlopende redenen niet (meer) naar een gewone dokter willen. Misschien kun je het beste in je directe omgeving aan familie en vrienden vragen of zij als ze iets hebben naar een gewone dokter gaan en als ze dat niet doen waarom niet.

Er zijn heel veel soorten alternatieve geneeswijzen. In het boek “Geneeswijzen in Nederland” van Paul van Dijk kun je een beschrijving van een aantal alternatieve geneeswijzen. Je kunt het in de bibliotheek inzien of lenen. Natuurlijk kun je ook op het internet zoeken.