Koolhydraten..

• Jenny

Nee geen aspertaam.

Als enige bestandsdeel is genoemd:

Koolhydraten van maltodextrine.

Jenny

• Wil Visser

Hallo Jenny,

als ik jou was zou ik niet alleen voor de koolhydraten gaan, maar haar allereerst hoogwaardige, liefst biologische voeding geven. Hiervoor kan je terecht in een goed reformhuis. Let op de voeding die je in de supermarkt koopt goed op dat er geen of zo min mogelijk kleurstoffen, conserveringsmiddelen, smaakversterkers etc. in zitten. Geef je dochter dus geen witbrood, coca-cola, junkfood etc. Maar kies voor zo hoogwaardig mogelijke voedingsprodukten. Laat je dochter zoveel mogelijk echte vruchtensappen drinken (geen appelsientje of zo) etc. Kies voor veel groenten en fruit, daarnaast bijv. volkorenrijst i.p.v. aardappelen, meergranen volkorenbrood of speltbrood i.p.v. witbrood etc. Ook is het belangrijk dat je dochter de tijd neemt om goed te eten, liever ruim een half uur i.p.v. 10 minuten bijv en zeker niet hap, slik, weg.

Als dit allemaal niet helpt, vul dan de voeding aan met een hoogwaardig voedingsprodukt op basis van koolhydraten en eiwitten. Ik weet hier wel een goed produkt voor (Molat, dat nog behoorlijk betaalbaar is) en ook wordt gegeven aan zieke mensen of personen die behoorlijk verzwakt zijn om weer aan te sterken. Maar doe dit pas in laatste instantie en probeer eerst te kiezen voor hoogwaardige voeding, liefst uit de reform- of natuurvoedingswinkel.

met vr. gr.

dhr. Wil Visser

• ????

Oke is goed ,maar ga naar een voedingsdeskundige zo dat ze goede voeding binnen krijgt , ik ben niet voor poeders etc

Ik wens je heel veel sterkte met je dochter

Gegroet ????

• Jenny

Dank meneer Visser,

Ik begon zelf ook al in die richting te denken. Razend op vis is ze nl. wel. En die is zo vers mogelijk. Mosselen gebeurt weinig mee, eet ze bijna een pond vanop.

Een hamburger uit pak is zover geconsumeerd, dat deze dus niet lekker valt.

Dus ik zat inderdaad al die richting uit te denken. Sinaasappelsap geperst vind ze ook lekker. Nu had ik ook een pak gewone havermout uit het reformhuis om daar met melk weer eens een pap van te maken. Vind ze niet zo geweldig, maar daar komt ze wel overheen. EN toetjes is ze razend op.

In iedergeval zeer bedankt voor het duidelijke antwoord. Hier heb ik wat aan en kan ik iets mee.

Met vriendelijke groet,

Jenny :(

• Jenny

Dank,

Ook dat advies ga ik opvolgen…

Het gaat nl. toch om mijn dochter, zij moet goed in haar vel komen zitten…

Dank

Jenny

• ANIRAM

Hoi Jenny,

Ik heb de hele discussie gelezen.

Ik wil je graag helpen

Mag ik jou GRATIS een voedingssupplement aanbieden 100% natuurlijk?

Geen e-nummers, verdikkingsmiddelen of wat dan ook.

Als je je adres mailt stuur ik het naar je op!

gezondleven@isbeter.nl

Groetjes,

Marina

• Jenny

Nee sorry,

Ik lees het berichtje net pas terug,

maar het gaat wel om de gezondheid van mijn kind.

En ze doet het redelijk op de koolhydraten, mijn vraag was alleen of ik evt. bijwerkingen kon verwachten, en ik heb niets negatiefs vernomen.

Toch dank voor de moeite, dat je iets wilde schrijven.

Jenny

P..S Ik wil dus niet suggereren dat het product wat je wilt verkopen bij voorbaat slecht is, maar het is tegen mijn principes in om op deze manier met mensen in zee te gaan. Zie het als bescherming voor mezelf…

Succes met de vekoop van je product.