Help!!!!

• katje

wie weet er een homeopatisch midden dat help bij hele erge krampen rond de ovulatie en bij de menstruatie.Ook zou ik willen weten of er iets bestaat op dit gebied tegen hevig bloedverlies.De gynecoloog wil na een sterelisatie die in een paar jaar geleden is uitgevoerd dat mijn vriendin weer terug aan de pil gaat,dit wil ze niet.Ik was laatst bij haar en de krampen waren echt heel erg,dus wie kan haar helpen.

• Hans

De gynaecoloog ;-)

• Monique

Hans, dit is dus typisch zo'n antwoord waar Katje niks aan heeft. Is dus al lang bij de gynaecoloog geweest. Behalve dat je continue alles en iedereen hier loopt af te zeiken kun je bovendien niet goed lezen.

Katje, hebben jullie met de gynaecoloog of huisarts al gesproken over homeopatische middelen tegen dit probleem?

Ik gebruik wanneer ik last heb van krampen een koude fles water die ik dan op mijn buik leg, na circa 15 minuten voelt het een stuk rustiger aan voor mij. Betekent niet dat dit voor iedereen helpt.

Je kunt ook naar de drogist/apotheek gaan en vragen of ze homepatische c.q. fytotherapeuthische producten hebben.

Wat je verder nog kunt doen: google/ menstruatiepijn en homeopathie, kun je bekijken of er iets tussen staat. Ik heb helaas geen tijd om dit uit te zoeken voor jullie.

• paula/madamejeanette

Ik gebruik daar een kersenpittenkussen voor, of tijgerbalsem… maar juist iets dat warm wordt…

En waar ik ook heel tevreden over ben is theunisbloemolie. Sinds ik dat neem heb ik bijna geen krampen meer. Extra vette vis eten zou ook moeten helpen…

En oefeningen waarbij je je rug hol en bol maakt, helpen ook goed…

• Hans

Monique schreef:

>

> Hans, dit is dus typisch zo'n antwoord waar Katje niks aan

> heeft. Is dus al lang bij de gynaecoloog geweest. Behalve dat

> je continue alles en iedereen hier loopt af te zeiken kun je

> bovendien niet goed lezen.

> Katje, hebben jullie met de gynaecoloog of huisarts al

> gesproken over homeopatische middelen tegen dit probleem?

Alsof ze aan niet-werkzame homeopatische middelen wel wat heeft.

Hans

• Shanee

Probeer eens voetreflextherapie.

• jan

kijk op www.aquadraat.info extra zuurstof is goed tegen vele pijnen en bevorderd de bloeddoorstroming.

jan