kind met hoofdpijn

• jona

nee ze is niet aan de pil.

• Nance

Heeft de huisarts wel aan de hormoonschommeling gedacht? De Pil kan dit stabiliseren als dat het probleem als is, dat ze door haar hormonen hoofdpijn krijgt

• moniek

hoi,

een middeltje wat zou kunnen helpen is avond thee van zonnatura drinken een half uurtje voor ze naar bed gaat.

groetjes Nance schreef:

>

> Heeft de huisarts wel aan de hormoonschommeling gedacht? De

> Pil kan dit stabiliseren als dat het probleem als is, dat ze

> door haar hormonen hoofdpijn krijgt

• sanna

zeer herkenbaar! ook voorhoofdsholteontsteking gehad, niets hielp, antibioticakuren, acupunctuur. totdat ik (voor een andere klacht!) bij de manueel therapeut zat die m'n ruggegraat weer “soepel oid” maakte. het schijnt dat alle signalen die ervoor zorgen dat je lijf gezond is via je ruggegraat naar je hersenen gaan dus als daar iets niet lekker zit… na 2 keer was ik van alle hoofdpijn klachten af. echt waar. ik ben er dus per ongeluk achter gekomen.

sterkte,

sanna

• Linda

Momenteel ben ik bezig met studies Orthomoleculaire Geneeskunde.

Vele jongeren kampen met het hoofdpijnprobleem.

De oorzaak wordt dikwijls over het hoofd gezien.

Misschien wel het volgende…

Frisdranken zoals cola en limonade bevatten vele suikers en citroenzuur.

Deze stoffen kunnen hoofdpijn teweeg brengen.

Dus… vermijdt frisdranken en drink plat water.

Beter dan medicatie.

Het proberen waard.

Wel in achting nemen dat de antibiotica kuren VOLLEDIG worden uitgenomen.

Het vroegtijdig stoppen met antibiotica brengt resistentie te weeg waardoor de infectie, als er infectie was, opflakkert.

Succes.

Groeten.

Linda

• Hans

Soms gaat een kwaal vanzelf over. Hoe weet je dat het aan die behandeling lag?

Hans

• Hans

Linda schreef:

> ………………..

> Wel in achting nemen dat de antibiotica kuren VOLLEDIG worden

> uitgenomen.

> Het vroegtijdig stoppen met antibiotica brengt resistentie te

> weeg waardoor de infectie, als er infectie was, opflakkert.

en je resistente bacterieen kweekt!

Hans

• sanna

weet ik niet zeker natuurlijk. maar het was wel erg toevallig. het schijnt dat osteopaten hiet ook veel aan kunnen doen!

• Wil

1 kop Koffie , 2 koppen thee of een reep chocola kunnen voor chronische hoofdpijn zorgen (wetenschappelijk onderzoek AZU).

Deze middelen niet gebruiken, denk ook aan verborgen middelen cafeïne in cola, enz. Na het “afkikken” vaak MET bij verschijnselen 2-3 weken is in zeer veel gevallen de hoofdpijn verdwenen.

het proberen waard

Wil