moe

• steffie

Vertoef je daar graag dan *D…..

steffie

• Hans

In de smartshop? Of in de ephedrathee ?

Geen van beiden byzonder eigenlijk. Kom er wel eens en drink wel eens een slok :-)

Hans

• steffie

Dan kun je het weten *D…..moet ik na geven :)

gr steffie

• Carlijn

Er stond van de week een stuk over efedrine in de krant, hoe veel mensen er al een hartaanval hebben gehad aan dat spul. Je kunt toch ook gewoon ginseng thee gaan drinken???

• aniram

Hoi Carlijn,

Je hebt helemaal gelijk, groen thee met of zonder ginseng (zit geen looizuur in) of alleen ginseng thee voor de energie……..

Ikzelf gebruik een drank met natuurlijke cafeine en guarana voor het middagdipje ;)

(complete vitaminedrank trouwens)

Groetjes, Marina

• kaos

> Ikzelf gebruik een drank met natuurlijke cafeine en guarana

> voor het middagdipje ;)

> (complete vitaminedrank trouwens)

>

> Groetjes, Marina

Zo'n drank met natuurlijke caffeine gebruik ik 4x per dag

gewoon koffie

• aniram

Hoi Kaos,

Dat begrijp ik……..alleen bij koffie schiet je bloedsuikerspiegel omhoog en een minuut of 10 later als een baksteen weer naar beneden, dus nog 1 bak koffie en nog 1 en nog 1 etc. etc. geeft dus maar even een pep ;)

Bij de dynamizer blijft het bloedsuikerspiegel minimaal 3 uur hoog, geeft dus langer energie en hogere concentratie….en in koffie zit niet het volledige vitaminen en mineralenspectrum, dacht ik zo…..

Topic was moe…….

Tip: drink na iedere bak koffie 1 glas water, het ontrekt vocht uit de darmen….

Groetjes, Aniram

• Vitamine Ventje

Ephedra/Ma Huang werkt wel, maar je went er heel snel aan. Dus één à twee dagen achter elkaar en dan ca. de rest van de week niet.

De dosis die je in een smartshop wordt aangeraden dien je te gebruiken. Meer is gevaarlijk en werkt niet (althans niet bij mij).

Over de gevaren: daar weet ik niet veel van, alleen dat waarschijnlijk omstandigheden ertoe bijdragen (volgens mij: niet doen bij grote lichamelijke inspanning, niet doen bij warm weer, niet doen bij hoge vochtigheid).

MAAR: daar er zoveel gewaarschuwd/bericht wordt over de gevaren lijkt het me verstandiger om ephadra/ma huang als een van de laatste redmiddelen te gebruiken als al het andere niet werkt.

AL HET ANDERE?

-goed slapen: ca. 22h00 in bed, ca. 6h30 weer op (i.v.m. de biologische klok is niet alleen het aantal uren slaap belangrijk, maar ook het tijdstip van naar bed gaan en eruit gaan); dit levert niet instant resultaat, dus even volhouden;

-goed eten: geen geraffineerde/snelle suikers (dus geen witbrood, geen snoep, geen koekjes), omdat deze de bloedsuiker-spiegel weliswaar snel doen stijgen, maar al heel snel weer rap laten dalen, zodat je een jojo-effect krijgt; verder de algemene voedseltips natuurlijk, die weet je wel;

-sporten natuurlijk, maar dan vooral duursporten (hardlopen is goed, maar dan minimaal 20 minuten, anders heeft het geen zin)

-juist geen stimulerende stoffen als caffeïne en efedrine (in ma huang), omdat deze je systeem dan wel aanjagen, maar je krijgt een rebound-effect

THEE

*licorice root

*ashwagandha root and leaf

*korean ginseng root (panax ginseng)

*siberian ginseng root

*ginger root

*ginkgo leaf (ginkgo boloba)

Groet, VV