Mijn schoonzusje(bijna 16jr) vindt zichzelf al heel lang te dik.
Een (klein) jaartje geleden kwamen haar ouders er achter dat ze haar eten uitkotste.
Zij heeft er toen met hen over gepraat en zou het niet meer doen.
Ze wist ook dat het niet verstandig was, maar ja mensen met een eetstoornis zeggen vaker dat ze het niet meer doen en vinden “verstandig zijn” niet het belangrijkste.
Haar ouders dachten dat ze er mee op was gehouden,maar zijn er 2/3 weken geleden achter gekomen dat dat niet zo was.
Ze heeft toen open kaart gespeeld en verteld dat ze al 2 jaar haar eten uitkotst.
Ze woog 2 weken geleden nog 58 kilo, maar is in 2 weken tijd 10 kilo zwaarder geworden!!!
Gister wilde ze gaan trainen, maar ze kreeg haar jas niet dicht en is in huilen uit gebarsten. Het is een heel leuk meisje en ze ziet er ook hartstikke leuk uit,dus ik snap niet waarover ze zo onzeker is en ze zichzelf dit aandoet.
Haar vader is een hele aardige man, maar wel iemand die veel aandacht opeist, waardoor zij soms haar verhaal niet kan vertellen en ik denk dat haar vader haar onbewust niet genoeg complimentjes en aandacht geeft, zou dit ermee te maken kunnen hebben volgens jullie??