homeopatische serotonine(antidepressie)

• marjolein klop

Is er iemand die ervaring heeft met antidepressie middelen uit de homeopathie, zoals L-serotonine, L-amitriptiline, dit zouden serotonine verhogende middelen zijn. Graag je reactie!

• Jasper

Ja, sint Janskruid, dat is zelf bewezen in de Lancet en British Medical Journal. Werkt uitstekend.

• carlijn

Alleen met st janskruid voorzichtigheid geboden bij bloedverdunners, anti depressivia(van huisarts) en anti conceptie pil!!!

• paula

Ik moest het nakijken, maar ik heb het nu gevonden voor je:

Het middel Satiete, (met een / op de laatste e) van Welness International Network zorgt er op natuurlijke manier voor dat je serotonine op peil blijft.Voor meer info kun je ook mailen naar k.c visser@wolmail.nl die heeft er ook ervaring mee en haar man werkt bij dat bedrijf.

Middel is alleen bij hem te koop of via internet.

• paula

O , ik kijk net even bij het middel satiete bij google en er zit alleen sint john wort in voor depressies.Ik weet dus niet of dit echt wat is…

• paula

o er zitten ook nog andere stoffen in om je serotonine-gehalte te verhogen en te behouden.zie ik net.(mijn engels is zo slecht..)

• loes

De meeste antidepressiva werken ook tegen angst en paniekaanvallen, Sint Janskruid ook?

• c

Beste allemaal,

Ik heb erg veel baat bij Satieté. Met dit natuurprodukt heb ik Efexor (anti-depressiva) afgebouwd en ben nu zelfs gestopt.

Wanneer je meer informatie wilt, dan mag je altijd mailen naar k.c.visser@wolmail

Ik kan ook een nederlandse bijsluiter naar je mailen.

Groet,

C