psoriaris

• Think

Kent iemand uit eigen ervaring alternatieve behandelingen tegen psoriaris die helpen ?

• carlijn

Ja,ik heb heel veel te maken met mensen met huidproblemen, onder andere psoriasis.

Uit ervaring heb ik gemerkt dat de meeste resultaten zijn geboekt door (Zarqa)dode zeezout.

Ga met flink veel dode zeezout in bad zitten en wrijf de plekken daarna in met Zarqa Lipoid F complex. Doe dit 1 keer in de 2 dagen. Na een aantal weken zal je huid er ongetwijfeld beter uitzien.

Daarnaast zou je bijv. driekleurig viooltje kunnen gaan slikken, deze wordt door veel tieners gebruikt bij puistjes, maar helpt ook tegen eczeem,psoriasis,dauwworm etc….

Ga naar een Drogist/reformwinkel (de tuinen bijvoorbeeld) daar kunnen ze je nog meer vertellen en kennen ze deze produkten!!!

• Think

Bedankt,

Ik ga dat zeker proberen. Nog iemand anders andere mogelijkheden ?

• Jasper

Hoi, ik ben van mijn psoriasis afgekomen door grondslag van de ziekte aan te pakken, ipv symptomen te bestrijden (wat de dermatoloog doet). Dit heb ik gedaan bij het preventief medisch centrum in R'dam (zijn artsen). ik heb nooit geloofd in alternatieven, maarnu geloof ik niet meer in het corrupte reguliere systeem (de dermatoloog is een marionetpop van de farma industrie). Mijn levensgeluk is weer helemaal trug !

bey + suc6

Jasper

www.pmc-rotterdam.nl

www.healing-psoriasis.com

• Hans

en wat werd het? Reiki? Alienbestraling?

en hoe weet je zo zeker dat die behandeling werkt, dat je het anderen aan kunt raden?

en belangrijkste: Wat bleek ‘de grondslag van je ziekte’ te zijn?

en heb je dat die verderfelijke dermatoloog verteld?

ben zeer benieuwd

Hans

• aniram

Hoi Jasper,

Ik ben blij voor je……:)

Wij werken ook van “binnen” uit dus met 100% natuurlijke voeding en goede resultaten met psoriasis, allergie, fybromyalgie, reuma etc.etc.

Mijn ogen zij ook geopend, een pharmaceut die een prijs wint (veeeeel geld) omdat ze 5 medicijnen hebben ontwikkeld voor 1 ziekte :(

Snap jij het snap ik het……..

Groetjes,

Marina

• jasper

huidziekten krijg je niet zomaar, het heeft een oorzaak. haal ze weg en het probleem is opgelost

• Hans

ja ja, de patient heeft het vast zelf gedaan. Alles heeft een oorzaak en de reguliere geneeskunde is de beste manier om die te vinden.

Hans

• Paul

Misschien is het probleem al opgelost. Ik lees het bericht nu pas.

Ik heb geen ervaring met psoriasis, maar heb wel een foldertje van een creme uit India (ze noemen het op basis van Ayurvedische kennis gemaakte kruidencreme). Volgens de site in India zijn er zelfs tests gedaan met psoriasis. De Indische site is www.emmessarbiotech.com

In Nederland is het product als ‘gewone’ creme te koop.

www.company4you.nl