pijn in handen

• jona

wie weet er een homeopatisch middel tegen pijn in handen.Als ik teveel met mijn handen werk dan krijg ik er last van het is een soort kramp.

• aniram

Hoi Jona,

Geen tintelingen?

Misschien heb je wel carpaal (?) tunnelsyndroom…zou toch uitzoeken waar de pijn vandaan komt..

Groetjes,

Marina

• jolanda

geen tintelingen normaal maar wel als ik voor mijn werk veel voorbereidingen moet doen dan wel of als ik een heel stuk heb gefietst,dan moet ik even schudden met mijn hand waar het dan tintelt en dan gaat dat weer over

• Monique

Heb je last van je rug of nekspieren? Indien ja, dan zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat de pijn daar vandaan komt.

Wanneer je bv verkeerd achter je pc zit, voor je werk, kan het zijn dat je last krijgt van je rug of nek, wat zijn uitstraling heeft naar je handen. Het zelfde geldt wanneer je een staand beroep hebt, waarbij je je rug op een verkeerde manier belast.

Een oplossing zou kunnen zijn: wisseldouches van goed warm naar lauw en vice versa. Eindig echter met lauw water.

Komt de pijn in je handen niet vanuit je rug, dan kun je voor jezelf nagaan of je je polsen op de juiste manier belast.

In ieder geval heel veel sterkte.

• Carlijn

Kan van alles zijn.

Krijg je wel zuivel produkten binnen??

Kramp kan ook gewoon een tekort aan magnesium zijn.

Als dit niet het geval is,zie bericht hierboven

• Nancy

Ga naar de dokter

• Alex

Beste Jona,

Zou je contact met mij willen nemen via mijn e-mail. Ik ken een fantastisch 100 % natuurlijk middel die al veel mensen van de pijn heeft geholpen.

Mijn e-mail: teterissa44@zonnet.nl

Met vriendelijke groet,

Alex

• Hans

En het is zo goed, dat je hier niet durft te zeggen wat het is?

Hans

• Alex

Beste Hans,

Neem contact met mij op via de e-mail en ik zal je e.e.a. over vertellen.

Groet,

Alex

• madelief

zo te zien heb jij voor alles een middeltje nietwaar en allemaal zoooo geheim!