Orgon

• haba

Weet iemand of de produkten van Orgon goed zijn?

• bamboesa

hallo haba, nou het valt me tegen dat niemand op jou oproep reageert.Je wilt wat weten over orgon he, wat bedoel je precies??????????/, want Orgon bestaat als sinds de middeleeuwen, de zogenaamde orgon energie, of heb je het over de producten, zoals bv. de thee en dergelijke, als het daarover gaat, stuur mij dan een mail,en je krijgt van mij mijn website, daar worden de producten zijdelings genoemd, maar vooral de ongekende mogelijkheden hiervan, want deze produkten zorgen ervoor dat jou zuurbase evenwicht weer hersteld wordt, al het andere wat er in de markt aan geboden wordt, staat in geen verhouding met orgon, ik gebruik deze produkten, nu 5 jaar, maar je zal het niet geloven, maar ik heb zelfs mijn haar terug gekregen, en in de kleur van mijn jeugd, verder ben ik zelfs van mijn hart problemen af gekomen, terwijl de artsen mij een nieuw hart wilde inplanten.

Kijk dat doet nou een product wat je zuurbase evenwicht terug brengt.

Nou veel succes ermee.

groetjes Bamboesa

• haba

Hallo Bamboesa

Wat mij niet bevalt aan orgon is dat er geen gespecificeerde ingredienten vermeld staan op de verpakking. Er staat alleen dat er kruiden,pollen enzo inzitten maar welke zijn dat dan precies???? Weet jij het misschien?

Laat je het ff weten?

Groetjes,

haba

• bamboesa

Hallo haba, bel dan even naar de importeur, en je krijgt alle info die je wilt hebben.

• aniram

Hoi,

Je bent al 5 jaar gebruiker en weet de ingredienten niet??

IK wil weten wat ik gebruik/slik/drink……

Ik werk sinds een half jaar met 100% natuurlijke voeding en supplementen maar ik weet toch echt wel globaal wat er in zit en kan een geinteresseerde zo alle 99 ingredienten geven van bijv. de vital, een voedingssupplement!

Ik kan zelfs vertellen welke stof wat doet….

Groetjes, Marina

• bamboesa

he he wat gezellig ik weet de ingredienten exact, maar ik ben geen importeur en heb haar of hem naar de importeur verwezen omdat, men daar de lijst kan opvragen, het gaat me te ver om me daar mee te bemoeien.

Vriendelijk toch of ben je het daar ook niet mee eens.

gr Bamboesa.

• Hans

bamboesa schreef:

>

> hallo haba, nou het valt me tegen dat niemand op jou oproep

> reageert.Je wilt wat weten over orgon he, wat bedoel je

> precies??????????/, want Orgon bestaat als sinds de

> middeleeuwen, de zogenaamde orgon energie, of heb je het over

> de producten, zoals bv. de thee en dergelijke, als het

> daarover gaat, stuur mij dan een mail,en je krijgt van mij

> mijn website, daar worden de producten zijdelings genoemd,

> maar vooral de ongekende mogelijkheden hiervan, want deze

> produkten zorgen ervoor dat jou zuurbase evenwicht weer

> hersteld wordt,

> al het andere wat er in de markt aan geboden

> wordt, staat in geen verhouding met orgon, ik gebruik deze

> produkten, nu 5 jaar, maar je zal het niet geloven, maar ik

> heb zelfs mijn haar terug gekregen, en in de kleur van mijn

> jeugd, verder ben ik zelfs van mijn hart problemen af

> gekomen, terwijl de artsen mij een nieuw hart wilde inplanten.

> Kijk dat doet nou een product wat je zuurbase evenwicht terug

> brengt.

Hoe kom je erbij, dat je zuurbase evenwicht verstoord zou zijn???

En waar in je lichaam is dat evenwicht volgens jou (of je kwakmiddelenproducent) dan verstooord? In je maag, in je darmen, in je bloed of ergens anders? (In je hoofd misschien :D)

Hans

• haba

In orgon zitten vitamines D en A, die schadelijk zijn bij te hoge dosis, vooral bij langdurig gebruik.

Hoe weet jij of je met zo'n theelepel of 3 per dag teveel binnenkrijgt of niet?

Graag reactie, bamboesa

• aniram

Hoi Bomboesa,

Sorry, ik dacht dat je of zelf de importeur was of er mee “werkte”, juist omdat je het al uitgebreid uitlag ;)

Dus….inderdaad heel vriendelijk om te informeren!

Het was niet mijn bedoeling “ongezellig” te zijn :)

Excuses hiervoor…

Groetjes, Marina

• aniram

Hoi Haba,

Ben benieuwd wat bamboesa antwoord ;)

ALTIJD de geadviseerde dosis gebruiken dan kan je nooit boven de ADH komen.

Dat je nog extra binnenkrijgt via voeding is miniem, ik ben er van overtuigd dat het hier slecht mee gesteld is. (voorbeeld: de voedingswaarde van een banaan is de laatste 10 jaar met 92% verminderd!)

Als het produkt EU gekeurd is ga ik er van uit dat de labelling en inhoud oke is.

(over 2 jaar verplicht voor alle voedingssupplementen!)

Groetje, Marina