zweetvoeten

• doubled

Wie weet er een paardenmiddel tegen zweetvoeten.

Manlief en nu ook zoonlief bedwelmen mij met hun voeten.

Alles al geprobeerd.

Gr.

D.

• Carlijn

Pedispray

• doubled

Hoi,

Bedankt voor je reactie maar helpt dit ook tegen de kwaal?

Gr.

D

ps. met vlagen heeft manlief dit nl al gebruikt maar helaas 1 keer en niet en bingo.

• Carlijn

Er is behalve goede hygiene,inlegzooltjes foot powder en spray ed.. heel weinig te doen aan zweetvoeten.

Je hebt wel schoen waarin het minder is dan in andere, maar ja…of zoon en manlief zin hebben om hun schoenen te moeten aanpassen…

Wees blij dat het niet zo erg is dat ze de bibliotheek uit worden gezet (hier is een rechtzaak over geweest, een man stonk zo erg (zijn voeten althans)dat ze hem een verbod hebben gegeven op de bibliotheek.

• doubled

Er schijnt een tinctuur te zijn die er iets aan kan doen.

Inlegzooltjes, veel wassen, katoenen sokken, ventilerende schoenen, speciale voetebadjes etc. deze facetten zijn we al door.

Het ergste is gewoon dat ik er op gefocust ben en het dus overal RUIK!

Misschien dus overdreven maar het is zo'n penetrante lucht.

Ik hoopte op een alternatief middel maar in ieder geval bedankt nogmaals voor je reactie.

Gr.

D.

• bamboesa

Hai D.

Nou wat men schrijft zijn allemaal lapmiddelen, de enige manier om het aan te pakken is de volgende, miniseer melk en producten ervan, vlees hetzelfde, zoetigheid, koolzuurhoudende dranken, alcohol, nicotine, ook stress speelt hierbij een rol, zorg dat het lichaam weer basisch wordt, ga naar de huisarts en laat de phwaarde meten, moet zijn 7.9, om het probleem echt aan te pakkken, eet veel plantaardige mineralen en sporenelementen.En zet de heren in een voetenbad van tenminste een uur 4 maal in de week.

Je zal verbaasd staan als je dit gaat doen, zijn ze er zo echt vanaf, ik kan je natuurlijk nog veel meer vertellen maar dan moet je me maar ff mailen.

Gr. Bamboesa

• Carlijn

Verkeerde eetgewoonte en stress kan een oorzaak zijn, maar dit hoeft niet zo te zijn natuurlijk.(voordat je het hele eetpatroon gaat aanpakken). Ik denk dat je niet gelijk zo ver moet zoeken.

De zomer komt er weer aan en men draagt weer van die stinkgympen.

Hebben ze er in de winter ook zo erg last van???

• driehoek

Dit is ook een lapmiddel. Bewijs nooit geleverd.

• bamboesa

Ga het maar eens proberen, dan zult U zien dat ik gelijk heb,.Want immers Uw voeten geven aan dat de afvalstoffen niet meer door de normale uitscheidings, kunnen worden uitgescheiden, met andere woorden uw voeten zijn ook dan een uitscheidings orgaan geworden.

• doubled

Bamboesa, alle dingen die je op noemt zijn misschien op sommige punten wel te minimaliseren maar om nu een kind van 6 zo straf voor zijn voetjes op een dieet te zetten gaat me nu nog even te ver.

Moet ik ook nog bij zeggen dat hij de helft van de genoemde dingen niet nuttigd en de andere helft al met mate is.

Voor mijn man zou het te proberen zijn maar of hij zichzelf zo ver kan brengen, ik heb namelijk het probleem met die voeten, zij vinden het wel ietsje vervelend maar het lijkt wel of zij immuun voor die lucht zijn.

Carlijn, helaas in de winter maanden hebben ze het ook. Inderdaad wel in mindere mate en uiteraard het verschil van schoeisel en sokken is ook duidelijk te merken.

Mijn man krijgt als hij geen katoen draagt ook direct open plekken op zijn voeten, zoonlief glukkig (nog) niet.