Orgon

• Melvin

Heeft er hier iemand ook ervaring met Orgon??? Volgens de fabrikanten en distributeurs zou het heel goed voor je zijn. Het zou ook haaruitval tegen gaan en grijze haren zouden weer hun oorspronkelijke kleur terug krijgen.

Zijn er hier ook mensen die baat hebben bij Orgon, en zo ja op welke wijze??

• haba

Ik heb ruim 1.5 jaar Orgon gebruikt maar er absoluut geen profijt van gehad.

Bovendien kun je je afvragen wat je nou eigenlijk binnenkrijgt aan vitamines en/of mineralen door gebruik van Orgon en of dat uberhaubt wel goed voor je is. Het is absoluut geen ‘wonderprodukt’.

Ik ben het gaan gebruiken omdat de distributeur beweerde dat ik daarmee van mijn exceem en hooikoorts zou afraken. Helaas heb ik daar nog steeds last van.

En geloof mij, grijs haar krijgt niet zomaar door gebruik van Organ ineens weer de oorspronkelijke kleur. Bestaat niet. Degene die het tegendeel beweren zijn veelal mensen die er een hele slechte leef en eetgewoonte op nahouden en door dat om te gooien kan het gebeuren dat je haar ineens weer wat aangroeit. Dit zou ook zonder het gebruik van Orgon zijn gebeurd.

• aniram

Hoi Haba,

Jammer dat je negatieve ervaringen hebt met het gebruik van supplementen.

Waarom heb je het nog anderhalf jaar gebruikt als ik vragen mag (ben nieuwsgierig)

Wat zit er allemaal in Orgon?

Wij hebben hele goede ervaringen met exceem, bij iemand is bijv. zijn psoriasis in 7 weken verdwenen op 1 voedngssupplement (99 ingredienten)

Als het niet werkt krijg je trouwens je geld terug ;)

Dat een supplement invloed zou hebben van ontrekking van pigment in je haar heb ik nooit gehoord en geen ervaring mee, het lijkt mij sterk….

Groetjes, Marina

• Hummie

Hallo Marina,

Jij beweert dat door het gebruik van Orgon psoriasis te genezen is.

Dan ben ik wel erg benieuwd; wat houdt dit supplement precies in?

En waar koop ik dit eventueel?

Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, want psoriasis is tot op heden niet te genezen; hooguit kan het iets verbeteren.

Groetjes,

Hummie.