nekklachten en medicijnen

• Marja

Is er iemand die mij kan vertellen of er alternatieve medicijnen zijn voor spierpijn in nek en schouder? Ik heb een traag werkende gal en lever en alle afvalstoffen hopen zich daar op. Als er een medicijn bestaat voor een snellere afvoer dan hoor ik het graag. Dat ik achter een pc zit voor mijn werk zal er ook niet in positieve zin aan bijdragen.

• Hans

Marja schreef:

>

> Is er iemand die mij kan vertellen of er alternatieve

> medicijnen zijn voor spierpijn in nek en schouder? Ik heb een

> traag werkende gal en lever en alle afvalstoffen hopen zich

> daar op.

Wie heeft dat bedacht?

> Als er een medicijn bestaat voor een snellere afvoer

> dan hoor ik het graag. Dat ik achter een pc zit voor mijn

> werk zal er ook niet in positieve zin aan bijdragen.

Dat lijkt me een veel waarschijnlijker oorzaak. De meeste mensen krijgen pijn in nek en schouders, armen of zelfs handen bij een slechte houding. Een goede bureaustoel die goed afgesteld wordt, kan een heleboel verlichting brengen.

Hans

• Paul Beelen

Ik had regelmatig last van nekklachten (en daardoor hoofdpijn).

Neem sinds ongeveer 2 maanden MSM (Methyl Sulfonyl Methaan) in poedervorm (ca. 5 gram per dag). Dit is een voedingssuplement dat werkt als pijnstiller en nog veel meer. Het zit vaak in heel kleine hoeveelheden ook in ‘combinatie’ pillen.

Ik neem Supportt, van company4you (www.company4you.nl). Er zijn totaal geen bijwerkingen en het voordeel is dat hierbij Vitamine C, Magnesium en Calcium zijn toegevoegd.Marja schreef: