waterwratjes

• caatje

weet iemand een goed middeltje tegen waterwraaten (voor mijn dochter van 2)?

Ze had eerst 2 kleine wratjes op haar rug. Inmiddels zijn het er een stuk op 30!!. Ik ben bij de huisarts geweest, maar die zegt : “het gaat vanzelf wel weer weg. ”

Ze wil ze niet weghalen omdat het heel pijnlijk zou zijn en littekens zou geven…en dat wil ik ook nou weer niet voor mijn dochter. Alle tips zijn welkom!!! Alvast bedankt……

• caatje

caatje schreef:

>

> weet iemand een goed middeltje tegen waterwraaten (voor mijn

> dochter van 2)?

> Ze had eerst 2 kleine wratjes op haar rug. Inmiddels zijn het

> er een stuk op 30!!. Ik ben bij de huisarts geweest, maar die

> zegt : “het gaat vanzelf wel weer weg. ”

> Ze wil ze niet weghalen omdat het heel pijnlijk zou zijn en

> littekens zou geven…en dat wil ik ook nou weer niet voor

> mijn dochter. Alle tips zijn welkom!!! Alvast bedankt……

***het is natuurlijk waterwratten ipv waterwraaten***

• Hummie

Hallo Caatje,

Je zou de wratjes heel dun kunnen insmeren met salisylzuur (10 % op vaseline).

Is via de huisarts en apotheek verkrijgbaar.

Gr. Hummie.

• Hans

En als ze straks vanzelf weggaan??

Dan heeft salisylzuur weer een succes behaald :-(

Hans

• Paul Beelen

Mijn zoon had enige tijd terug een ('helaas maar één') wrat op zijn vinger.

Eerst bij de dokter zo'n agressief spul gehaald, had geen effect. Daarna (na een maand) laten aanstippen met waterstof of zoiets. Geen effect.

Daarna via via een potje CalmCream gekregen. Het duurde ongeveer een week, toen begon de wrat weg te trekken, en na 2 weken was ie helemaal weg. En het mooie is: de creme is helemaal op kruidenbasis, dus ongevaarlijk (en dat kon ik van dat spul van de dokter niet zeggen.

Zie www.company4you.nl en www.calmcream.com

• caatje

allemaal hartelijk dank voor jullie reactie.