waterwratjes

• caatje

weet iemand een goed middeltje tegen waterwraaten (voor mijn dochter van 2)?

Ze had eerst 2 kleine wratjes op haar rug. Inmiddels zijn het er een stuk op 30!!. Ik ben bij de huisarts geweest, maar die zegt : “het gaat vanzelf wel weer weg. ”

Ze wil ze niet weghalen omdat het heel pijnlijk zou zijn en littekens zou geven…en dat wil ik ook nou weer niet voor mijn dochter. Alle tips zijn welkom!!! Alvast bedankt……

• caatje

caatje schreef:

>

> weet iemand een goed middeltje tegen waterwraaten (voor mijn

> dochter van 2)?

> Ze had eerst 2 kleine wratjes op haar rug. Inmiddels zijn het

> er een stuk op 30!!. Ik ben bij de huisarts geweest, maar die

> zegt : “het gaat vanzelf wel weer weg. ”

> Ze wil ze niet weghalen omdat het heel pijnlijk zou zijn en

> littekens zou geven…en dat wil ik ook nou weer niet voor

> mijn dochter. Alle tips zijn welkom!!! Alvast bedankt……

***het is natuurlijk waterwratten ipv waterwraaten***

• Hummie

Hallo Caatje,

Je zou de wratjes heel dun kunnen insmeren met salisylzuur (10 % op vaseline).

Is via de huisarts en apotheek verkrijgbaar.

Gr. Hummie.

• Hans

En als ze straks vanzelf weggaan??

Dan heeft salisylzuur weer een succes behaald :-(

Hans

• Paul Beelen

Mijn zoon had enige tijd terug een ('helaas maar één') wrat op zijn vinger.

Eerst bij de dokter zo'n agressief spul gehaald, had geen effect. Daarna (na een maand) laten aanstippen met waterstof of zoiets. Geen effect.

Daarna via via een potje CalmCream gekregen. Het duurde ongeveer een week, toen begon de wrat weg te trekken, en na 2 weken was ie helemaal weg. En het mooie is: de creme is helemaal op kruidenbasis, dus ongevaarlijk (en dat kon ik van dat spul van de dokter niet zeggen.

Zie www.company4you.nl en www.calmcream.com

• caatje

allemaal hartelijk dank voor jullie reactie.

Ik ga meteen even naar die site van calmcreame…misschien is het wat voor mijn dochter. Ik heb het alleliefste een middel dat is gebaseerd op kruidenbasis en dus ongevaarlijk is.

nogmaals bedankt

• Hans

Blijft natuurlijk de vraag of die wrat verdween door die creme of dat ie dat misschien vanzelf ook gedaan had.

Hans

• caatje

hoi Hans …….bedankt voor je reactie…(je lijkt een beetje sceptisch ? :)))

de wratjes zitten er nu al bijna een jaar. Volgens mijn huisarts gaan ze vanzelf weg. Dat geloof ik ook wel, maar ik vind het nu wel erg lang duren. Ze had er in het begin maar eentje en nu zijn het er rond de 30. Ik heb ook het idee dat het er alleen maar meer worden. De arts kan ze wel weghalen, maar er zouden dan littekentjes kunnen onstaan, en bovendien zou het weghalen hiervaan heel pijnlijk zijn. Dat wil ik dus ook weer niet. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Mogelijk zit er een goede tip bij. Ik ben nou ook weer niet van plan om allerlei dingen op haar huid uit te gaan proberen. Maar ik dacht misschien zit er iets bij dat ik wellicht kan gaan proberen en dat onschadelijk is voor haar huidje. en mocht ik iets gaan proberen en ze gáán weg…..dan zou ik er wel overtuigd van zijn dat het door dat mideltje is gekomen omdat ze er er nu al zoooo lang zitten…

PS :Ik ben mij er ook van bewust dat er mensen bijzitten die proberen hun eigen handel an de man proberen te brengen.

maar wie weet…

groetjes Karin

• Paul

Hoi,

zijn we weer.

Ik zie helaas erg veel negatieven en sceptische reacties op het forum…

Mijn reactie was goed bedoeld, en ik geloof d'r in, en ik ben bijzonder sceptisch hoor, maar na het aggressieve Formule W en stikstof aanstippen, was deze zalf een verademing. De wrat zat op z'n vinger, en ik ben d'r zeker van dat hij ook zalf heeft binnengekregen, want z'n vingers zitten altijd in z'n mond, terwijl we met Formule W (alleen ‘s nachts) helemaal z’n vinger afbonden.

Doe er je voordeel mee.

Paul

• Hans

Paul schreef:

>

> Hoi,

>

> zijn we weer.

> Ik zie helaas erg veel negatieven en sceptische reacties op

> het forum…

Sceptisch is niet noodzakelijk negatief. Niets doen kan soms beter zijn.

Spaart in ieder geval geld en soms andere ellende.

Hans