Orgon effectief tegen kaalheid?

• Marjan

Hallo beste mensen,

Ik weet niet waar ik deze vraag anders kan stellen dus daarom het volgende:

Mijn zoon van 20 wordt kaal, de dermatoloog heeft bij hem de mannelijke vorm van kaalheid vastgesteld. Hij is ten einde raad. Nu heb ik weleens iets gelezen dat orgon goed voor je haar en tegen haaruitval zou zijn.

Iemand die hier meer over zou kunnen vertellen??

• plantaardig

of het inderdaad werkt weet ik niet, wat ik wel weet is dat Hairvital goed werkt,

dit bevat de 2 zwavelhoudende aminozuren die nodig zijn voor de haargroei,

het is wel aan te bevelen dit minimaal 3 maanden te gebruiken, en wat bovendien zeer prettig is is dat dit geen bijwerkingen heeft

succes ermee

• Bamboesa

Hallo Marjan, ja als je zo jong al kaal wordt, dan is dat niet leuk, ORGON is de enige manier om dat tegen te gaan, MAAR trek er maar tenminste 2 jaar vooruit, en zeg tegen je zoon dat hij moet zorgen, dat alle dierlijke eiwitten, nicotine, alcohol, koolzuurhoudende dranken, zoetigheid, stress zoveel mogelijk ingeperkt worden, want door dit alles bouwd hij een enorme verzuring op, en ons lichaam plaatst de overtollige verzuring op ons hoofd, en in een verzuurde bodem groeit niets.

Vraag bij de importeur documentatie op, dan ga je het begrijpen, ik zelf was ook kaal, het heeft me 3 jaar gekost om de haren weer terug te krijgen.

Vrgr Bamboesa

• Marjan

Bamboesa heb jij misschien foto's van je kale hoofd voordat je met orgon begon en foto's waarop je weer haar hebt?