middel tegen overgangsklachten

• mij

waarschijnlijk last van overgangklachten,maar heb ook last van hoge bloeddruk en er is een risico voor familiare borstkanker.Wie weet een natuurlijk produkt wat gebruikt kan worden hiervoor,heb naast de gewone klachten ook gewrichtpijn,hoofdpijn en last van duizeligheid,moeheid en tegen de tijd van de menstruatie griepgevoel.

• Judith

Alles wat je probeert zal helpen, zoalng je er zelf maar heel hard in gelooft.

• carlein

Nou Judith, dat lijkt me overdeven.

Phyto soya (bij trekpleister of meeste reformzaken) helpt bij sommigen goed.

Mijn moeder heeft nou een hormonenpleister van 50 mg en stikt nog van de opvliegers.

• Ongelovige

Gelooft ze niet in de werking?

• Judith

;-)

Dat bedoelde ik dus inderdaad!

• plantaardig

Phyto Soya, een 100% natuurlijk product wat de oorzaak aanpakt, werkt perfect

er zijn studies gemaakt dat het ook ingezet kan worden bij bepaalde kankersoorten

succes ermee

• nicole

word je nog wel ongesteld dan ?

• Hans

plantaardig schreef:

>

> Phyto Soya, een 100% natuurlijk product wat de oorzaak

> aanpakt, werkt perfect er zijn studies gemaakt dat het ook ingezet kan worden bij bepaalde kankersoorten

Heb je daar referenties van? Ik kan niet veel vinden.

Deze leek wat te zijn:

http://www.whatmedicine.co.uk/articlesMenopause.htm

P. Mares van University Hospital of Nimes in Frankrijk heeft wel een heleboel publicaties op zijn naam, maar ik kan er niets over Phyto Soya, of wat er mogelijk in zou zitten, vinden.

Dat “Toko Gynaecologia Practica” van die 2e onderzoek is via Google onvindbaar.

Deze http://www.som.tulane.edu/cancer/linksj/linksjt.html

kent heel veel medische tijdschriften, maar geen “Toko Gynaecologia Practica”.

Artikel op ‘whatmedicine’ komt van een producent, zo te zien.

Hans

• plantaardig

Hoi Hans,

Professor P. Mares van de gynaecologische dienst-CHU, Nimes is de hoofdonderzoeker van een van de studies over Phyto Soya, welke is bijgestaan door Dr E. Drapier Faure van de gynaecologische dienst-CHU, Lyon.

Andere verwijzingen naar studies door Adlercreutz H, Fotsis T, Wahala D,

Arnoldt S F, Klotz D M, Collins B M, Albertazzi P, Panzini F, Bonaccorsi G,

Zanotti L, Forini E, Aloissio D

Of ze ook via het internet worden gepubliceerd weet ik niet.

Dat Phyto Soya werkt is dus wel degelijk aangetoond in de diverse studies

• Hans

Was blijkbaar niet goed genoeg om in een wetenschappelijk tijdschrift gepubliceerd te krijgen.

Hans