goeie middag,
Heeft er iemand ervaring met het “Nikken” ?
bedankt
Ja, erg goede zelfs !
Twee jaar geleden heb ik mijn enkel gebroken (gecompliceerde 3-voudige breuk).
Toen die gezet en gegips was (er werden door omstandigheden geen pennen in gezet) heb ik om het gips dag en nacht een Nikken dijbeenband (Elastomag) gedragen.
De artsen waren verbaasd over de snelle botaanmaak die op de foto's te zien was, binnen no-time waren er geen breuken meer te zien (ondanks mijn bloedarmoede).
Aangezien ik erg veel overgewicht heb besloten de artsen voor de zekerheid het gips er langer om te houden, zodat ik in totaal 3 maanden gips heb gehad (incl. loopgips).
Toen het gips eraf kwam waren mijn enkelspieren en gewricht NIET STIJF en ook dat verbaasde de artsen en verplegend personeel.
Verder merk ik dat als ik de band om mijn been doe tijdens het computeren dat ik dan geen koude voeten krijg.
En sinds ik de zooltjes draag heb ik minder dikke enkels (ondanks de hitte).
De band doe ik ook achter mijn rug bij lage rugpijn en op mijn buik bij menstruatiepijn (geeft in beide gevallen verlichting).
Mijn moeder en mijn man hebben polsbandjes (tegen geirriteerde pezen) en die hebben ook significant minder dikke polsen en verlichting bij de pijn.
Nu kun je over de laatste dingen nog zeggen dat het placebo-effect is (voor de sceptici onder u), maar het proces rond de enkel breuk is toch niet te weerleggen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt,
Groetjes,
Caithlin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?