De Tuinen tea tree spray en aloe vera gel

• sei

Ik heb vanmiddag bij de tuinen tea tree spay en aloe vera en ik vroeg me af of iemand deze producten wel een sheeft gebruikt en een nare bijwerking heeft gegeven want ik heb vaak gehad dat sommige producten mijn branden door dat er alcohol of een soort van zuur in zat die zwarte vlekken achter laten op mijn huid en ik wou weten of het geschikt is voor mensen met een donkere huidskleur.

• Carlijn

Ik heb eerder bij de tuinen gewerkt en ben dus bekend met deze produkten.

De tuinen aloe vera gel is maar liefst voor 95% pure aloe vera.

Knijp maar een s een aloe vera plant kapot, bijna gelijk als de aloe vera uit de pot.

Deze is voor alle huidtypen bedoeld en wordt vooral gebruikt voor wondjes,puistjes, als aftersun en om de huid te hydrateren.

De tea tree wordt voor veel doeleinden gebruikt door dat hij sterk zuiverend werkt.

Wel heeft de spray die je hebt gekocht een hoge concentratie tea tree waardoor hij voor de gezichtshuid mischien wat uitdrogend is (behalve als u een vette huid heeft)

Wel te gebruiken om te ontsmetten

• Judith

Reclame…….?

• Carlijn

Hoe bedoel je?? Zij vraagt waar de produkten voor gebruikt worden…, ik kan haar verder niet en vertel haar de werking ervan. Van mij hoeft ze het echt niet te kopen hoor!!!