ervaring met Dr.Veenstra te Schijndel.

• paula

Ik loop hier sinds een tijdje wegens angstproblemen.Het is een geschoolde arts die kinesiologie en homeopathie combineert, hij test door middel van voelen aan de pols welk homeopathisch middel je moet hebben en welke sterkte.Iemand hier ervaring hiermee?

• Nico

Halo Paula,

o jeetje zeg: dat is dan een ARTS die zichzelf en zijn beroep afbreuk doet door maar liefst 2 complementaire zaken toe te passen, kinesiologie EN homeopathie.

WAAROM zou dat zijn? Het is toch allemaal NIET waar?

Even alle gekheid op een stokje:

Ja, hoor daar hebben we wel ervaring mee en goede ook.

Overigens zou diezelfde arts ook kinesiologie kunnen gebruiken om reguliere middelen uit te testen hoor, alleen denken ze daar meestal niet aan (maar dat terzijde).

De - toegepaste - kinesiologie (zoals het officieel heet, en voor de kenners: in verschillende landen krijgen artsen tijdens hun studie wel zeker een aantal uren les in de toepassing ervan !!) is een vorm van spiertest waarbij ervan wordt uitgegaan dat het lichaam niet alleen precies weet wat het mankeert maar ook weet wat het nodig heeft. Ergo kun je met deze spiertest uittesten WELK middel je moet geven (of voor de patient: moet nemen) om het probleem op te lossen.

• Cisca.

Ik hoor er heel veel goede dingen van. Hier in Den Bosch gaan er verscheidene kennissen naar toe. Maar je moet er voor open staan en er van houden. Bij mij ontdekte hij een suikerallergie!

En als je weet waar suikers al niet in zitten, wist je dat ik gelijk niets meer mocht eten. Ik ben het wel gaan beperken, maar ben niet meer terug geweest.

MIsschien jammer, maar ik zeg al je moet er voor open staan!

Maar bij kennissen van mij dus hele goede resultaten.

Een vriendin loopt er met het hele gezin naar toe, en boekt stilletjes aan goede vooruitgangen!

Dus geen negatieve dingen bekend, om het zomaar eens te zeggen, maar als je twijfelt, vanuit je eigen gevoel blijven werken is mijn mening!

Succes.

Cisca.

• paula550@hotmail.com

hallo Cisca,

Ik loop inmiddels een jaar bij dr Veenstra in Schijndel en merk er nog niks van.Weet je misschien ook wat voor klachten die kennissen van jou hebben waarvoor ze naar dr. Schijndel gaan (en daar dan ook baat bij hebben?)

• Hans

Cisca. schreef:

>

> Ik hoor er heel veel goede dingen van. Hier in Den Bosch gaan

> er verscheidene kennissen naar toe. Maar je moet er voor open

> staan en er van houden. Bij mij ontdekte hij een suikerallergie!

Dat is wel een hele makkelijke: veel suiker is voor niemand goed, dus wat minderen vrijwel altijd een verbetering. Wat een ‘dokter’ !

Hans

• Sara

Waarom blijf je daar dan ?

• paula

De meeste klassieke homeopathen zeggen dat ze pas na 2 jaar echt resultaat boeken..hoorde ik kortgeleden , dus nog maar weer geduld.Vind ik persoonlijk wel erg lang duren, en kan volgens mijk ook wel sneller, maarja ik ben maar de patient:)

• Sara

Hoezo “je bent maar de patient?”

JIJ bent de client, het is jouw gezondheid, jij betaalt ervoor en jij hebt het recht om PRECIES te weten waarvoor een behandeling nodig is en hoelang die duurt. En bovenal bepaal JIJ of je dat wilt. Dat geld voor iedere behandeling,regulier of alternatief.