migraine

• pientje

Voor zo ver ik me kan herinneren heb ik migraine vanaf mijn 15de.. ben nu 28

Ik gebruik geen koffie, cola, oude kaas, wijn (de middelen die worden afgeraden.)

Op aanraden van de arts ben ik in maart gestopt met de pil (hormonen) ook omdat ik heel wisselend ongesteld was, maar wel elke maand een aanval

nou ben ik geregeld ongesteld en nog elke maand migraine waarvan ik wel twee dagen flink ziek van ben en dan nog de nasleep van heb..

Ik werk als ziekenverzorgende en heb onregelmatige diensten het is al een paar keer gebeurt op mijn nieuwe werk plek dat ik niet verder kon en op bed moest om te slapen..

Ik heb een medicijn die heet maxalt 5 deze moet ik innemen wanneer ik de aanval voel aankomen met uitval verschijnselen van lichaamsdelen en vlekken zien misselijk enzo.. Maar dit werkt niet ik ben wel sneller van de aanval af maar ik ben erg moe en dan nog niet in staat om te werken. Zo langzamerhand probeer ik er maar mee te leven door in bed te gaan en afwachten dat het over is en een pijnstiller te nemen tegen de hevige hoofdpijn.

Maar misschien zijn er met alternatieve geneesmiddelen andere mogelijkheden en zijn er mensen die hier mee ervaring mee hebben..

ik wacht jullie reactie af

groeten pientje

• frans h

kijk op www.aquadraat.info , meer zuurstof in het lichaam werkt , ik heb het zelf ervaren.

groeten frans h.

• pientje

bedankt voor je reactie..

ik moet het nog even door lezen hoor!! maar dan hoor je meer..

pientjefrans h schreef:

>

> kijk op www.aquadraat.info , meer zuurstof in het lichaam

> werkt , ik heb het zelf ervaren.

>

> groeten frans h.

• jjeroen

mijn vriend heeft hier ook veel last van en gebruikt nu al een tijdje het plantaardig produkt Moederkruid van Arkocaps, alleen bij de natuurvoeding en reformzaken verkrijgbaar. Sinds dat hij dit gebruikt preventief heeft hij duidelijk veel minder klachten. In geval van misselijkheid neemt hij ook de Gembercapsules.