migraine

• pientje

Voor zo ver ik me kan herinneren heb ik migraine vanaf mijn 15de.. ben nu 28

Ik gebruik geen koffie, cola, oude kaas, wijn (de middelen die worden afgeraden.)

Op aanraden van de arts ben ik in maart gestopt met de pil (hormonen) ook omdat ik heel wisselend ongesteld was, maar wel elke maand een aanval

nou ben ik geregeld ongesteld en nog elke maand migraine waarvan ik wel twee dagen flink ziek van ben en dan nog de nasleep van heb..

Ik werk als ziekenverzorgende en heb onregelmatige diensten het is al een paar keer gebeurt op mijn nieuwe werk plek dat ik niet verder kon en op bed moest om te slapen..

Ik heb een medicijn die heet maxalt 5 deze moet ik innemen wanneer ik de aanval voel aankomen met uitval verschijnselen van lichaamsdelen en vlekken zien misselijk enzo.. Maar dit werkt niet ik ben wel sneller van de aanval af maar ik ben erg moe en dan nog niet in staat om te werken. Zo langzamerhand probeer ik er maar mee te leven door in bed te gaan en afwachten dat het over is en een pijnstiller te nemen tegen de hevige hoofdpijn.

Maar misschien zijn er met alternatieve geneesmiddelen andere mogelijkheden en zijn er mensen die hier mee ervaring mee hebben..

ik wacht jullie reactie af

groeten pientje

• frans h

kijk op www.aquadraat.info , meer zuurstof in het lichaam werkt , ik heb het zelf ervaren.

groeten frans h.

• pientje

bedankt voor je reactie..

ik moet het nog even door lezen hoor!! maar dan hoor je meer..

pientjefrans h schreef:

>

> kijk op www.aquadraat.info , meer zuurstof in het lichaam

> werkt , ik heb het zelf ervaren.

>

> groeten frans h.

• jjeroen

mijn vriend heeft hier ook veel last van en gebruikt nu al een tijdje het plantaardig produkt Moederkruid van Arkocaps, alleen bij de natuurvoeding en reformzaken verkrijgbaar. Sinds dat hij dit gebruikt preventief heeft hij duidelijk veel minder klachten. In geval van misselijkheid neemt hij ook de Gembercapsules.

Waar hij ook gevoelig voor is is het velletje van de tomaat en de rode paprika.

Veel succes pientje

• pientje

bedankt voor de tip!!jjeroen schreef:

>

> mijn vriend heeft hier ook veel last van en gebruikt nu al

> een tijdje het plantaardig produkt Moederkruid van Arkocaps,

> alleen bij de natuurvoeding en reformzaken verkrijgbaar.

> Sinds dat hij dit gebruikt preventief heeft hij duidelijk

> veel minder klachten. In geval van misselijkheid neemt hij

> ook de Gembercapsules.

> Waar hij ook gevoelig voor is is het velletje van de tomaat

> en de rode paprika.

> Veel succes pientje

• H@ns

Hallo Pientje.

Ik heb zo je verhaal gelezen en niets schijnt te helpen, je vraagt nu om alternatieve middelen het enigste middel is nog het masseren van je nieren het klinkt mischien raar, maar door al die medicijnen die je gehad hebt zijn je nieren eigelijk een beetje dicht geslipt, door de nieren op haptonomishe wijze te masseren. dat is met je aandacht naar binnen te gaan en zo van buiten af de nieren van binnen te masseren met twee handen een aan de voor kant op de buik en de ander op de lende of het zachte gedeelte net onder de ribben.

Misschien is er bij jou in de beurt een masseur die dat ook kan, als het goed gebeurd kan je met 6 of 7 behandelingen van de pijn afwezen zoniet moeten de liezen er ook bij betrokken worden.

Dat is wat ik je aan raad kan geven, want het schijnt dat nieren die niet zo goed functioneren in verband staan met migraine, en op de zelf de manier gaat het ook met je lever, nu kan een lever veel functies van bepaalde organen over nemen ook van de nieren maar daar komt eens een eind aan.

Bij deze groet ik je en wens je veel gezondheid toe en sterkte. H@ns.

• Hans

“nieren eigelijk een beetje dicht geslipt”

Tsja, klinkt weer als complete onzin.

Hans

• Mirna Davelaar

Hallo Pientje eet je soms chocolade en pinda,s veel mensen kunnen daar hoofpijn van krijgen als je het weleens eet stop daar dan eens mee. En ook de lever aanpakken met Hoeopathie druppels Centaurium en Lycopodium. War je ook kan doen is zodra je het voelt aan komen een citoen uit persen heet water erop honing erin en dat opdrinken Ciroen ontvet . pientje schreef:

>

> Voor zo ver ik me kan herinneren heb ik migraine vanaf mijn

> 15de.. ben nu 28

> Ik gebruik geen koffie, cola, oude kaas, wijn (de middelen

> die worden afgeraden.)

> Op aanraden van de arts ben ik in maart gestopt met de pil

> (hormonen) ook omdat ik heel wisselend ongesteld was, maar

> wel elke maand een aanval

> nou ben ik geregeld ongesteld en nog elke maand migraine

> waarvan ik wel twee dagen flink ziek van ben en dan nog de

> nasleep van heb..

> Ik werk als ziekenverzorgende en heb onregelmatige diensten

> het is al een paar keer gebeurt op mijn nieuwe werk plek dat

> ik niet verder kon en op bed moest om te slapen..

> Ik heb een medicijn die heet maxalt 5 deze moet ik innemen

> wanneer ik de aanval voel aankomen met uitval verschijnselen

> van lichaamsdelen en vlekken zien misselijk enzo.. Maar dit

> werkt niet ik ben wel sneller van de aanval af maar ik ben

> erg moe en dan nog niet in staat om te werken. Zo

> langzamerhand probeer ik er maar mee te leven door in bed te

> gaan en afwachten dat het over is en een pijnstiller te nemen

> tegen de hevige hoofdpijn.

> Maar misschien zijn er met alternatieve geneesmiddelen andere

> mogelijkheden en zijn er mensen die hier mee ervaring mee

> hebben..

> ik wacht jullie reactie af