haaruitval

• Carlijn

Je zult ook wel vinden dat elke ziekte “eigen schuld” is. Had je maar anders moeten leven. Domheid ten top.

Nee, dat vind ik niet en ik ben echt niet iemand die zich op de (zoals jij het noemt) new age leefwijze stort.

Integendeel. Je wist bovendien niet eens wat ik bedoelde met:

''Je leefwijze kritisch bekijken''.

Is haaruitval altijd een ziekte dan, Jon????

Waar haal jij die wijsheid vandaan???

Domheid ten top???

Je weet niet wie je be(voor)oordeelt en waar ik het over heb en komt dan met een oordeel over mij: Domheid ten top, Yeay right!!!

• Tom

Carlijn schreef:

>

> Je zult ook wel vinden dat elke ziekte “eigen schuld” is. Had

> je maar anders moeten leven. Domheid ten top.

ik zeker niet, dat denken sommige alterneuten.

> Nee, dat vind ik niet en ik ben echt niet iemand die zich op

> de (zoals jij het noemt) new age leefwijze stort.

> Integendeel. Je wist bovendien niet eens wat ik bedoelde met:

> ‘'Je leefwijze kritisch bekijken’'.

> Is haaruitval altijd een ziekte dan, Jon????

> Waar haal jij die wijsheid vandaan???

> Domheid ten top???

> Je weet niet wie je be(voor)oordeelt en waar ik het over heb

> en komt dan met een oordeel over mij: Domheid ten top, Yeay

> right!!!

Een vraagje aan jou: waarom stel je deze vraag op een forum voor alternatieve geneeswijzen?

• carlijn

Aan Tom

Ten eerste: Volgens mij heb jij je niet helemaal verdiept in deze ‘'discussie’' want ik schreef het stukje van: Ziekte eigen schuld blabla… niet.

Jon schreef dat ik hier waarschijnlijk zo over denk en dat is absoluut niet waar!!!

Een vraagje aan jou: waarom stel je deze vraag op een forum voor alternatieve geneeswijzen?

Aan wie is deze vraag gesteld en over welke vraag gaat dit??? Ik heb nl geen vraag gesteld op dit forum.

Carlijn

• Tom

Carlijn, je hebt gelijk. Mijn excuses.

Janis stelde de vraag.

beste groeten,

tom

• Van Weenderen

Jammer Janis dat Tom en Jon van die belachelijke antwoorden geven terwijl ze niks weten van haaruitval. Er zijn een heleboel middelen die er alleen maar zijn om geld uit je zak te kloppen.

De beste middelen en die zelfs zijn geregistreerd zijn als middel tegen haaruitval zijn finasteride en minoxidil. Finasteride werkt gegarandeerd!

Wil je natuurlijke middelen slik dan Alopsean400 en zink en vitamine b6, daarnaast kun je groene thee drinken. Echter deze natuurlijke middelen zijn niet zo effectief als finasteride en minoxidil.

Voor een deskundig advies kun je gaan naar het haarkabinet in Tilburg. De dr's zijn echter wel erg commercieel en zullen waarschijnlijk gelijk propecia voorschrijven. Ook kun je gaan naar Dr. Plinck in Rotterdam.

Succes