wratten bij kind

  • mezelf

    Wie kan me wat tips geven die bijdragen tot het verdwijnen van wratten bij kinderen .

    Weet er iemand iets over de manier van wegbidden of hoe ze het ook noemen ?

    Dus alternatieve tips welkom . Geen reguliere !

    alvast bedankt , mezelf

  • marina

    Hoi,

    Er is een natuurarts, ik dacht in Leiden, die kinderen met wratten behandeld door een hoge dosis vitamine A te geven. Ik werk zelf met o.a. voeding en supplementen en heb dit gehoord van een collega die zijn kind daar onder behandeling had. Tot zijn verbazing verdwenen na een paar weken de wratten…

    Groetjes, Marina

  • mezelf

    Ik dacht dat hoge dosissen vit.A schadelijk kunnen zijn voor de lever???

    Ik ben haar een vitaminepreparaat aan het geven , misschien helpt dat wel wat ?

    Maar ikdacht meer aan de manieren hoe men ze wegbid of wat men ook doet .

    Ik weet dat het kan , want ik heb het meegemaakt met een vriend die op 1 maand wel 50 wratten kwijt was hierdoor . Helaas leeft de persoon die ze wegbad niet meer . Als iemand op een maand hierdoor helemaal ! verlost word tegenover jarenlang dokteren en snijden , bevriezen enz.. dan is dat voor mij ook het echte bewijs dat alternatieve manieren helpen .

    Is er iemand bekend met deze manieren die meestal van generatie op generatie worden doorgegeven ? Eigenlijk zoiets als pijn wegnemen bij bv ; verbrand.

    Of moet ik nu op een pb voor paranormale dingen zijn ?

    mezelf

  • marina

    Dan moet je wel hele hoge dosissen innemen, ik geloof wel 5 potjes per dag :(

    Dat ADH is trouwens hartsikke achterhaald en van tientallen jaren geleden…

    Ik was zelf jaren geleden van de ene op de andere dag al mijn wratten kwijt.

    Waardoor? Ik heb werkelijk GEEN idee, ik heb mijzelf wijsgemaakt dat het komt omdat 1 keer in de 7 jaar je bloed veranderd van samenstelling (uiteraard wel dezelfde bloedgroep houd) en je cellen vernieuwd zijn. Dit geld in ieder geval voor de huid en het haar. En in mijn geval is het virus wat je wratten veroorzaakt uit mijn bloed verdwenen…….klink plausibel of het klopt???

    Toch vreemd naar bed gaan met wratten, opstaan zonder…

    Mijn man geeft neuroreflexmassages (stimuleren van de zenuwbaan, trouwens geen alterneuterij) en zal is navragen of hij hier wat over gehoord heeft, dat “wegbidden” Wij hebben nogal veel mensen in ons team die ook spirituele centrums hebben of er werken of ervaring hebben in het orthomoleculaire!

    Mijn man heeft jarenlang 1 hele grote vervelende wrat gehad op zijn elleboog en alles geprobeerd, wegsnijden, branden, bevriezen, uithollen, van alles dus….weet je hoe hij eraf gekomen is…hij heeft onze hond dagelijks eraan laten likken en opeens was ie weg, dit is geen geintje of verzinsel!!

  • kaos

    Dat van die 5 potjes per dag kan bijna niet goed zijn.

    Vitamine A kan wel degelijk gevaarlijk zijn, met name voor zwangere vrouwen.

    Wratten kunnen spontaan verdwijnen omdat je op de duur voldoende antistoffen

    hebt tegen het virus.

    marina schreef:

    >

    > Dan moet je wel hele hoge dosissen innemen, ik geloof wel 5

    > potjes per dag :(

    > Dat ADH is trouwens hartsikke achterhaald en van tientallen

    > jaren geleden…

    >

    > Ik was zelf jaren geleden van de ene op de andere dag al mijn

    > wratten kwijt.

    > Waardoor? Ik heb werkelijk GEEN idee, ik heb mijzelf

    > wijsgemaakt dat het komt omdat 1 keer in de 7 jaar je bloed

    > veranderd van samenstelling (uiteraard wel dezelfde

    > bloedgroep houd) en je cellen vernieuwd zijn. Dit geld in

    > ieder geval voor de huid en het haar. En in mijn geval is het

    > virus wat je wratten veroorzaakt uit mijn bloed

    > verdwenen…….klink plausibel of het klopt???

    > Toch vreemd naar bed gaan met wratten, opstaan zonder…

    >

  • mezelf

    Ja, wratten kunnen ! spontaan verdwijnen . Maar hoelang duurt het ? 1 jaar , 5 jaar , 10 jaar ? Dat kan dus niemand zeggen en als kind zijnde duurt een week nog te lang . Niemand wil haar hand nog vasthouden , ze is nog maar 7 en zit al haar hand te verbergen ( niet goed voor het zelfvertrouwen ) . Als ze iemand een hand moet geven geeft ze de linkerhand , zegt die persoon : “ je geeft het verkeerde handje !” :(

    Nu krijgt ze er in het gezicht ! rond de lippen , neus , ogen , hele kleintjes .

    Je gaat toch niet zitten wachten tot je helemaal vol zit , dan krijg ik haar de deur niet meer uit .

    Ik ben bezig met iemand die ze zou wegbidden , en deze zegt dat ze eerst allemaal naar buiten moeten komen vooraleer ze kunnen verdwijnen .

    Ik hou mijn hart dus vast .

    Nou , ik hoop ook maar dat ze morgenvroeg opstaat zonder wratten .

    Maar ik ga toch wel eens de vitamine A proberen als niks helpt .

    groetjes mezelf

  • jans

    Mijn moeder gebruikte altijd het sap van de stinkende gouwe (uit de stengels) om de wratten mee aan te stippen.

    Ik zou verder uitkijken met te veel vitamine A.

    Wat ook wel een wil helpen is dagelijks met de te behandelen delen in heel zout water gaan zitten.

    Veel succes.

  • mezelf

    Da's toevallig , ik ben daar nu mee bezig .

    Weet je misschien ook hoelang je dit moet doen ?

    Ze heeft heel veel wratten , ook al in haar gezicht verschijnen kleintjes .:(

    groetjes mezelf

  • jans

    Bedoel je de stinkende gouwe of het zoute water?

    Stinkende gouwe, 1 keer per dag aanstippen. Blijven herhalen totdat ze weg zijn.

  • mezelf

    Ik bedoel de stinkende gouwe .

    Is deze plant trouwens vorstbestendig ?

    Want anders zal ik hem moeten verpotten van buiten naar binnen . Maar je vind ze op de gekste plaatsen , mijn dochter weet nu zelf al hoe ze er uit ziet en vind de plant zelf .

    groetjes mezelf