wratten bij kind

  • jans

    Het is volgens mij een overblijvende plant, dus zou je hem in de winter gewoon buiten kunnen laten staan. Pas wel op met de plant, want hij is giftig.

  • mezelf

    Hij helpt in ieder geval wel , want op deze korte tijd zijn de wratten echt aan het verdwijnen . Ze zijn platter en de grootste is bijna helemaal weg .

    Mijn dochter zal echt niet aan de plant knabbelen hoor , soms krijgt ze eens de bittere smaak in de mond vanwege het duimen , maar dan spoelt ze direkt haar mond . En tot nog toe is ze er niet ziek van geweest of zo , maar het helpt dus wel .

    Wonder der natuur ?

    groetjes mezelf

  • Gijs

    Misschien moet je eens een proberen met wat citroenolie op de wrat te druppelen met een plijster eroverheen. Je moet wel goede zuivere citroenolie hebben. Dagelijks doen. Bij mij werkte het prima, ook bij eelt.

  • mezelf

    Bedankt voor de tip , maar de stinkende gouwe werkt voortreffelijk .

    Dat de medische wereld daar maar eens op verder zoekt . Gewoon een plantje en binnen 1 !!! week is ze al enkele wratten volledig kwijt .

    En nu kunnen anderen wel zeggen dat het een virus is dat vanzelf ook verdwijnt , maar ik heb al heel wat wonderbaarlijke dingen meegemaakt met wratten bestrijden , die zelfs een arts niet kan verklaren .

    groetjes mezelf

  • Sonja

    Verder gaan wratten vaak vanzelf weg, kan wel anderhalf tot twee jaar duren :-( . Zelf had ik een wrat die na aanstippen met vloeibare stikstof terug dreigde te komen, toen kreeg ik de tip om dagelijks heel veel vitamine C tabletten te slikken. De wrat stopte met terugkomen en verdween. In ieder geval is vitamine C minder gevaarlijk dan vitamine A. Als je letterlijk wratten wil laten “wegbidden” ga dan naar een samenkomst van Zeilstra in Leiderdorp. Is een evangelische kerk, ik heb al heel wat berichten gehoord over genezingen, van mensen die daar niet bij waren aangesloten.

  • mezelf

    De wratten zijn nu al 3 weken volledig weg . Dus vanaf ik hier de topic plaatste tot enkele weken geleden .

    Onwaarschijnlijk maar waar !

    Dus hoera , kind blij , ik blij .

    groetjes mezelf

  • Mirna Davelaar

    Hallo U vroeg of iemand wat wist over wratten nou ik er wat ervaring op gedaan in de Homoeopathie het middel heetThuja D6 om in te nemen en Thuja tinctuur om op de wratjes te druppelen met 1 maand zag je ze al verdwijnen de Thuja d6 werkt van binnen uit en de tinctuur van buitenaf. Ik wens U veel sukses.

    Vr. Gr. Mirnamezelf schreef:

    >

    > Wie kan me wat tips geven die bijdragen tot het verdwijnen

    > van wratten bij kinderen .

    > Weet er iemand iets over de manier van wegbidden of hoe ze

    > het ook noemen ?

    > Dus alternatieve tips welkom . Geen reguliere !

    > alvast bedankt , mezelf

  • Mirna Davelaar

    U vroeg of er iemand was die iets wist over wratjes bij kinderen ik heb het homoeopathie, s aan gepakt met Thuja D6 en Thuja Tinctuur en ze verdwenen als sneeuw voor de zon in ongeveer 2maanden

    Het werkt dus dubbel Thuja D6 innemen en de Tinctuur uitwendig De wratjes werden bij mijn kindje eraf gelepeld zo noemden ze dat maar kwamen op een andere te terug . Ik hoop dat U er war aan heeft.

    Vr. Gr. Mirna.

  • jeroen

    Ik heb op 10 jarige leeftijd alles geprobeerd voor mij grote wrat op mijn dikke teen weg te krijgen..

    Vriezen, branden, schieten.. 

    zelfs tot 7 maal met vriezen geprobeerd.

    ben dan naar een oude dame van 98jaar oud in Zepperen(Sint truiden) gegaan die zich bezig hield met weg bidden. 

    ze heeft ernaar gekeken, en in heb mijn naam in haar kleine notitieboekje moeten schrijven..

    wonder bij wonder, na 2 weken was de wrat verdwenen..

    true story! Heb er zelf geen verklaring voor maar blij dat ik ervan af was!

    Echt Mindblowing..