Mijn hond eet steentjes. Zou het kunnen dat hij een gebrek aan bepaalde mineralen heeft? Is er op homeopathisch gebied iets aan te doen?
Graag uw advies.
Alvast bedankt.
Volgens de dierenarts ontbreekt het mijn hond niets, maar is dit slecht gedrag dat ik hem af moet leren (er heeft geen uitgebreid onderzoek plaatsgevonden, die DA zei maar gewoon wat…). Alleen, dit is in mijn ogen onzin. Een hond handelt immers uit instinct en heeft geen verstand, dus ik zou me kunnen voorstellen dat hij met zijn steentjes eten een tekort aan iets probeert te compenseren - wat het dan ook is…
In het verleden heb ik trouwens zeer goede ervaringen gemaakt met homeopathie wat betreft de behandeling van mijn huisdieren…
Jon, een voorstel: als je anderen alleen maar uit kunt lachen, maar geen constructieve bijdrage weet te leveren, laat het dan maar gewoon zitten. Jouw mening interesseert mij niet.
hHoi Sjors,
Heb jij slechte ervaringen met alternatieve genezers. Het komt toevallig wel door het slechte functioneren van de normale geneeskunde dat zoveel mensen hun heil en gezondheid, voor zichzelf en hun huisdieren, bij alternatieve genezers zoeken.
Groet, Arend.sjors schreef:
>
> "Een hond handelt immers uit instinct en heeft geen
> verstand…"
> Ik ken anders honden die intelligenter overkomen dan menige
> alternatieve genezer…
> sjors
arend schreef:
>
> hHoi Sjors,
>
> Heb jij slechte ervaringen met alternatieve genezers. Het
> komt toevallig wel door het slechte functioneren van de
> normale geneeskunde dat zoveel mensen hun heil en gezondheid,
> voor zichzelf en hun huisdieren, bij alternatieve genezers
> zoeken.
Sorry, maar de “normale (lees ‘echte’) geneeskunde” functioneert prima!
Jammer, dat sommige mensen de waarheid niet willen horen.
Hans
Hoi Hans,
Op zich kan het toch wel een soort aangeleerd gedrag zijn. Sommige honden eten alles (sokken, poep e.d) terwijl ze toch zeer gezond zijn. Het is vaak een teken van verveling of gedrag dat ze in de puppy-weken hebben aangeleerd. Als er problemen zouden zijn met bijvoorbeeld de spijsvertering, dan eten de honden vaak gras om te kunnen overgeven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?