Numerologie

• Anita

I.v.m. studie numerologie ben ik op zoek naar mensen met het onderstaande geboorte datum: 22-04-1954

Om een goede analyse te maken heb ik het volgende nodig:

Hoe is je jeugd verlopen?

Wanneer hebben er veranderingen plaatsgevonden?

Voor verder contact kunt u mij via e-mailen. O.v.m. numerologie

• Johan

Wat voor analyse wil je gaan doen?

Wat kun je afleiden uit een nummer c.q. geboortedatum?

Waarop is de numerologie gebaseerd?

Misschien dat je wat meer duidelijkheid scheppen door deze vragen te beantwoorden.

Groet,

Johan

• astrid

“I.v.m. studie numerologie”?

Ik had nou niet bepaald het idee dat numerologie een studie was; ik ben het in ieder geval op geen enkele universiteit tegengekomen! Wel als psychologisch onderzoekthema dat vervolgens in alle gevallen als volstrekte onzin uit de verf kwam: er bestaat geen enkel bewijs of zelfs aanwijzing dat ons leven of bestaan op enige wijze beïnvloed wordt door een geboortedatum, getal of wat dan ook.

Numerologie in verband brengen met “alternatieve geneeswijzen” is werkelijk volstrekt onzinnig hoewel ik, als ik zie wat voor “paranormale” blaaskakerij sommigen zichzelf hier toedichten, het begrijpelijk vind dat dit gewoon de volgende stap is in de gedachtegang van: “wat kan ik nu weer eens doen om me zelf belangrijk te maken”.

Als je werkelijk de behoefte hebt om iets bij te dragen aan deze maatschappij is het verstandiger om je bijv. te verdiepen in vrijwilligerswerk in bejaardencentra of een andere sociale instelling! Ik vermoed dat je daar heel wat meer voldoening uithaalt dan de cursus te spekken van een of ander charlatan.

Natuurlijk zal deze figuur je vertellen dat het wel allemaal gefundeerd is en met de prachtigste “bewijzen uit eigen ervaring” komen dat het allemaal waar is en anderen er niet over kunnen oordelen omdat zij de kennis niet hebben maar uiteindelijk zal blijken dat het gewoon oplichterij is!

astrid

• Hans

Wat een arrogantie, Astrid!! Als Anita zin heeft om zich bezig te houden met “Numerologie”, dan moet zij dat zelf weten!

Ik word soms gewoon ziek van arrogante, betweterige mensen zoals jij, die met een ongeloofelijke neerbuigendheid anderen vertellen waar zij hun vrije tijd aan moeten besteden.

• kaos

Hans schreef:

>

> Wat een arrogantie, Astrid!! Als Anita zin heeft om zich

> bezig te houden met “Numerologie”, dan moet zij dat zelf weten!

> Ik word soms gewoon ziek van arrogante, betweterige mensen

> zoals jij, die met een ongeloofelijke neerbuigendheid

> anderen vertellen waar zij hun vrije tijd aan moeten besteden.

De waarheid is soms hard.

Voor die ziekte van jou kan een homeopatisch middeltje waarschijnlijk goed helpen

• jannie

Arrogantie?

Feit:

Numerologie wordt misschien door sommigen gezien als een leuk tijdverdrijf maar is zeker geen studie.

Feit:

Numerologie heeft inderdaad niets met alternatieve geneeswijzen te maken.

Feit:

Als je de behoefte hebt “wat te doen voor de medemens” zijn er heel wat zinnigere manieren dan om je met numerologie bezig te houden.

“…hoewel ik, als ik zie wat voor ”paranormale“ blaaskakerij sommigen zichzelf hier toedichten, het begrijpelijk vind dat dit gewoon de volgende stap is in de gedachtegang van: ”wat kan ik nu weer eens doen om me zelf belangrijk te maken".

Voelde je je aangesproken, Hans of herkende je gewoon jezelf?

Jannie

• Hans

Feit: Ik gaf / geef geen oordeel over “numerologie”. Wat ik er persoonlijk van vind hoef ik hier niet te ventileren.

Feit: Jij denkt anderen te moeten vertellen wat zinvolle tijdsbesteding is.

Nou, ik ga er van uit dat wij, wat dat betreft, in een vrij land leven. Iedereen mag met zijn vrije tijd doen wat hij wil. Het is niet aan jou om daarover te oordelen, laat staan om op neerbuigende manier te “oreren” over wat maatschappelijk zinvol is.

Het feit dat je dusdanig tegen mij uithaalt, zegt meer over jou dan over mij.

Het ga je goed.

P.S. … Of heb je het misschien zelf geprobeerd en bleek je er totaal geen talent

voor te hebben?

• Jan

… het leve de Nederlandse betutteling! Er is altijd iemand die je vertelt wat maatschappelijk aanvaardbaar is en wat niet…

En, Jezus, als je durft te stellen dat je mondig genoeg bent om zelf te bepalen wat je in je eigen tijd doet, dan krijg je een stelletje agressieve wijven over je heen, die dusdanig bezeten zijn van hun eigen ideen, niet eens echt begrijpen waar het Hans eigenlijk om gaat.

Astrid en Jannie, ik hoop dat het hoge paard waar jullie op zitten niet gaat bokken, anders is er zeker een of ander homeopathisch middeltje om je botbreuken te genezen als je er van af valt.

• kees

Alsof je, om met Lego te kunnen spelen, architect moet zijn!

Kees

• Anita

Ik kan al je vragen beantwoorden als je even naar me mailt. Want ik ga niet al mijn geheimen op het internet prijsgeven natuuurlijk.