Numerologie

• Anita

Ik vraag alleen aan mensen die geboren zijn op 22-04-1954 te reageren…zodat ik hun vragen kan stellen over hun leven… En dan krijg ik zo'n respectloze reacties op?

• Johan

Anita schreef:

>

> Ik kan al je vragen beantwoorden als je even naar me mailt.

> Want ik ga niet al mijn geheimen op het internet prijsgeven

> natuuurlijk.

Nee dank je, ik hou me liever bij de wetenschap, die kent geen geheimen die niet prijs kunnen worden gegeven op het internet….

Groet,

Johan

• jacintha

ik wel weten wat je met deze gegevens doet,en als je met de studie klaar bent of ik er dan ook een afschrift van kan krjigen

Groeten ,

Jacintha Anita schreef:

>

> I.v.m. studie numerologie ben ik op zoek naar mensen met het

> onderstaande geboorte datum: 22-04-1954

> Om een goede analyse te maken heb ik het volgende nodig:

> Hoe is je jeugd verlopen?

> Wanneer hebben er veranderingen plaatsgevonden?

>

> Voor verder contact kunt u mij via e-mailen. O.v.m. numerologie

• Flyke

Hoi ik kan Hans geen ongelijk geven ,d'er zijn ergere dingen .

Waarom dient dit forum anders,ik hoop om elkaar te steunen en niet om elkaar af te breken !!!

Anita ik wens je sucses met je zoekaktie

Groetjes Flyke

• webspotter

Numerologie heb ik niets mee. Maar de stelling dat je geboortedatum of geboortetijd geen enkele invloed op je leven heeft bestrijd ik. Kijk eens naar onderstaand artikel.

Tweeling is de meest onveilige chauffeur

Studie wijst op verband sterrenbeeld en rijkunst

MELBOURNE - Tweelingen zijn de grootste brokkenpiloten achter het stuur van de auto. Wie veilig vervoerd wil worden, kan beter instappen bij een steenbok, zo blijkt uit een studie.

De Australische verzekeringsmaatschappij Suncorp Metway bestudeerde 160.000 verzekeringsclaims op een mogelijk verband met sterrenbeelden. Hoewel er wel degelijk een verband lijkt te bestaan, heeft het nog geen gevolg voor de premies.

'Tweelingen zijn onrustiger, vervelen zich snel en raken eerder gefrustreerd, waardoor ze meer ongelukken veroorzaken dan welk ander sterrenbeeld dan ook. Ook stieren, koppig en weinig meegaand, en vissen, die veel risico's nemen, rijden relatief onveiliger', aldus een woordvoerder. Het meest veilig rijden steenbokken, gevolgd door schorpioenen en boogschutters.

De ranglijst minst veilige chauffeurs

1. Tweeling

2. Stier

3. Vis

4. Maagd

5. Kreeft

6. Waterman

7. Ram

8. Leeuw

9. Weegschaal

10. Boogschutter

11. Schorpioen