ik heb de laatste tijd veel last van droge ogen. Heeft iemand tips om dit tegen te gaan? Ik slik heel veel anti allergiemedicijnen zou dit ermee te maken kunnen hebben?
Wat voor medicijnen slik je precies? Ik denk namelijk dat dit absoluut de oorzaak zou kunnen zijn. Overigens is het ook mogelijk, dat je droge ogen krijgt van datgene waar je allergisch voor bent. Mag ik weten wat dat is? Een goede oogdruppel en vrijwel zonder bijwerkingen is Oculoheel van de Firma Heel, niet goedkoop, maar werkt echt perfect. Er zit Euphrasia (Ogentroost) in en werkt heel mild.
Weet je zeker dat je die middelen nodig hebt, ook als je zorgt dat je omgeving goed schoon is, dus goed stofzuigen etc, zeer regelmatig schoon beddengoed. Afijn je zult het wel weten onderhand… Als je je hieraan houdt heb je het misschien niet meer nodig als je gewoon thuis bent en kun je het gebruik van deze middelen beperken tot uitstapjes etc. Overigens: heb je huisdieren? Dit kan namelijk ook allergiën opleveren, zeker als je al gevoelig bent! Voor die droge ogen had ik al Oculoheel aanbevolen. Het is van de firma Heel en verkrijgbaar bij veel drogisterijen.
Succes, Jessika
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?