Pepperspray tegen migraine

• Edward

Ik hoorde van de week op de radio een stukje over een nieuwe neusspray tegen migraine. Weet iemand welke dat is en of die werkt?

• Johan

Pepperspray tegen migraine? Ik zou het niet uitproberen….

Johan

• jessika

Ik ben er bijna zeker van dat hiermee geen pepperspray wordt bedoeld! Dit kan bijna niet werken. In ieder geval is het middel dan erger dan de kwaal. Ik heb inderdaad gehoord van een neusspray tegen migraine, maar hoe die heet, zou je eens aan de huisarts moeten vragen. Het is in ieder geval geen alternatief geneesmiddel, maar gewoon in de reguliere handel.

Succes, Jessika

• Judith

Ach, als je pepperspray in je neus spuit, krijg je zoveel andere klachten, dat je je migraine heel snel vergeet. Lijkt me juist erg effectief…. ;-)

• naomi

ik heb tijdens de zwangerschap migraine gekregen en ben er niet meer van afgekomen na veel middelen te gebruiken ben ik nu na 2 jaar van de migraine af. Ik drink hiervoor een drankje van aloë vera en het helpt. ik kan je meer over vertellen mail me maar

• An

Tjonge, zo'n opmerking wilde ik ook net maken… ik dacht nog: ik doe het niet… :D

• Gijs

Wow, dat spul heet Sinus Buster en werkt echt heel goed. Wel pittig in de neus maar ook wel weer lekker. Zie www.sinusbuster.net

Groet,

Gijs