snurken

• jacqueline

wie heeft hier een remedie voor?

groetjes jacqueline

• kaos

Vraag het eens aan een huisarts.

• Miepje

Kijk es op:

http://snurken.startpagina.nl

• sunflower

Ik vertel je een raar maar waar verhaal,iemand vertelde ooit dat snurkers liefde tekort komen en als ze snurken moet je ze aaien, dus geef ze een aai over een arm of hand , net waar je bij kunt, dan draaien ze zich om en slapen verder, herhaal wanneer nodig.

Ik heb dit eens uitgeprobeerd bij een vrouwtje dat onder me sliep in een stapelbed en ik kon al liggend vanuit mijn bed net bij haar hoofd.

Ze sliep en snurkte al voor ik op bed kwam en dat snurken ging echt de hele nacht door.

We lagen een week bij elkaar op de kamer en de eerste nacht heeft ze dus de hele nacht liggen snurken behalve als ze weer een aai over haar bol kreeg van me.

De tweede nacht sliep ze en was het stil op de kamer al duurde dat niet zo heel lang, weer een aai over haar bol gegeven en in de loop van de week werd het gesnurk steed minder tot ze de hele nacht lekker heeft doorgeslapen.

Snurkers slapen ook slecht en worden moe wakker,

Probeer het eens!

• Vera

Snurken heeft diverse oorzaken en diverse oplossingen.

Zo kan overgwicht een rol spelen, het kan een afwijking in het neus-keelgedeelte zijn enz.

Bij de drgist zijn diverse dingen verkrijgbaar, soms helpen ze (wees dan heel erg blij!) want vaak helpen ze ook niet (eigen ervaring met ex). Je kunt inderdaad je huisarts eens vragen of een site als www.gezondheidsplein.nl bezoeken.

Op tv zag ik een programma waarin een man wiens relatie op het spel stond ivm snurken (!) een apparaatje kreeg aangemeten door een arts dat hij 's nachts in zijn mond had. (als een soort beugel) En het werkte, hij snurkte niet meer!

Ik geloof dat er kan door dat apparaart iets in het neus-keelgedeelte opzij wordt geduwd of verder open wordt gehouden waardoor het snurken stopt.

Mijn ex zegt dat hij nu niet meer snurkt omdat hij afgevallen is.

Succes!!!

Groetjes,

Vera