Mijn zoon heeft psoriasus, heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik op het alternatieve gebied het beste gaan doen om deze kwaal te lijf te gaan?
Ik heb hier zelf veel ervaring mee, in actieve een passieve zin. Er is zeker heel veel aan te doen, in preventieve zin. Ik verwijs je naar de eczemapsoriasis groep van yahoo. zoek eens in google naar psoriasis and leaky gut. Je kunt me ook bellen: stuur me een mailtje.
Veel goeds,
Koen
ps. de dermatoloog biedt echt geen uitkomst. Na corticosteroiden (hormoonzalven) zal hij upgraden, je UV-A-chemo gaan geven, dan cyclosporine, dan methotrexaat en uiteindelijk de psychiater. De dermatoloog houdt je in een dodelijke medische carroussel.
ps. het is psoriasis;-)
“ps. de dermatoloog biedt echt geen uitkomst. Na corticosteroiden (hormoonzalven) zal hij upgraden, je UV-A-chemo gaan geven, dan cyclosporine, dan methotrexaat en uiteindelijk de psychiater. De dermatoloog houdt je in een dodelijke medische carroussel”
"…Ik ben geen regulier noch alternatief genezer, leidt niet aan een mentale stoornis.
Evenwel ben ik een academisch geschoolde ervaringsdeskundige,
geboren een een reguliere artsen famailie, branche watcher en parttime publicist "
Waaruit maar weer eens blijkt dat intelligentie niet erfelijk bepaald is!
goeden avond ,.
ik weet iets dat er heel goed bij kan helpen en kennis van mij heeft het ook en heeft producten van aloe vera ontdekt die er echt super tegen helpen , ze heeft er nu bijna geen last meer van ,….als je er meer van wilt weten moet je anders maar ff contact opnemen op m`n email adres,….. vriendelijke groeten kelly
sunny schreef:
>
> Mijn zoon heeft psoriasus, heeft iemand hier ervaring mee en
> wat kan ik op het alternatieve gebied het beste gaan doen om
> deze kwaal te lijf te gaan?
Hallo Sunny,
Wat Goofy (Kelly) schreeft kan kloppen. De Aloe Vera wordt ook wel wonderplant of medicijnplant genoemd. Het is een van de oudste medicinale planten. Dit zou je kunnen proberen. Er zijn ook nog andere mogelijkheden. Als je meer wilt weten kun je me mailen hemera@wanadoo.nl
Vriendelijke groet,
Diana
Beste verheijden, ik vind het leuk om even te vertellen dat we inderdaad naar een NAET behandelaar zijn gegaan, een vrouw in Zwijndrecht en zij behandelde mijn zoon erg leuk en we wisten binnen een uur waar hij allergies voor is, een 10tal stoffen.
Ze heeft het echter zo druk dat hij pas volgend jaar behandeld kan worden.
Ik ben inmiddels bij haar een cursus Touch For Health begonnen en ben ook erg enthousiast over NAET, dat wordt de volgende cursus die ik ga volgen bij haar.
Zo zie je maar waar een reactie op een prikbord toe kan leiden.
Bedankt voor de tip en het noemen van de site
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?