Mijn zoon heeft psoriasus, heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik op het alternatieve gebied het beste gaan doen om deze kwaal te lijf te gaan?
Ik heb hier zelf veel ervaring mee, in actieve een passieve zin. Er is zeker heel veel aan te doen, in preventieve zin. Ik verwijs je naar de eczemapsoriasis groep van yahoo. zoek eens in google naar psoriasis and leaky gut. Je kunt me ook bellen: stuur me een mailtje.
Veel goeds,
Koen
ps. de dermatoloog biedt echt geen uitkomst. Na corticosteroiden (hormoonzalven) zal hij upgraden, je UV-A-chemo gaan geven, dan cyclosporine, dan methotrexaat en uiteindelijk de psychiater. De dermatoloog houdt je in een dodelijke medische carroussel.
ps. het is psoriasis;-)
“ps. de dermatoloog biedt echt geen uitkomst. Na corticosteroiden (hormoonzalven) zal hij upgraden, je UV-A-chemo gaan geven, dan cyclosporine, dan methotrexaat en uiteindelijk de psychiater. De dermatoloog houdt je in een dodelijke medische carroussel”
"…Ik ben geen regulier noch alternatief genezer, leidt niet aan een mentale stoornis.
Evenwel ben ik een academisch geschoolde ervaringsdeskundige,
geboren een een reguliere artsen famailie, branche watcher en parttime publicist "
Waaruit maar weer eens blijkt dat intelligentie niet erfelijk bepaald is!
goeden avond ,.
ik weet iets dat er heel goed bij kan helpen en kennis van mij heeft het ook en heeft producten van aloe vera ontdekt die er echt super tegen helpen , ze heeft er nu bijna geen last meer van ,….als je er meer van wilt weten moet je anders maar ff contact opnemen op m`n email adres,….. vriendelijke groeten kelly
sunny schreef:
>
> Mijn zoon heeft psoriasus, heeft iemand hier ervaring mee en
> wat kan ik op het alternatieve gebied het beste gaan doen om
> deze kwaal te lijf te gaan?
Hallo Sunny,