ADHD en magnetron

• chevypup

Typisch weer een opmerking van iemand die het zwarte garen ook niet uitgevonden heeft!! Klets maar raak en als je het niet weet, doe je maar lekker interessant!!

De magnetronstralen slopen inderdaad onderdelen uit het voedsel, waardoor er op langere termijn imuunproblemen gaan ontstaan. De onderzoeken zijn alleen nog te ontkennen door onze zgn. betweters!

Van softenon werd er 30 jaar geleden ook gezegd dat het veilig was!! De tijd zal het leren. Maar er is inderdaad veel geld mee gemoeid en daar draait het allemaal om!

Geld geld en nog eens geld.

De pil is in de loop der jaren ook zwaar afgezwakt wat hormonen betreft, raar hè? Want als het zulk goed spul is en als het zo veilig is, waarom doen ze dat dan?

En dan nog wat, de hoeveelheid kalk, chloor en fosfor zorgt ervoor dat mensen steeds vroeger en vaker seniel worden, maar daar spreken we elkaar over 20 jaar nog wel eens over. Steek maar lekker je kop in het zand!!

• astrid

“de hoeveelheid kalk, chloor en fosfor zorgt ervoor dat mensen steeds vroeger en vaker seniel worden…”

Het leuke van de situatie is dat als iemand dit soort onzin te berde brengt hij (of zij) blijkbaar z'n eigen stelling bevestigt!

(als dit te moeilijk wordt wil ik het nog wel eens heel langzaam uitleggen…)

• peter

Het enige gevaar vann baby voeding in de magnetron is,dat er elk jaar 400 kinderen in het ziekenhuis terechtkomen met een verbrande slokdarm!!

Omdat het flesje niet goed geschud wordt,voor de temperatuurcontrole.

Groetjes

peter

• Saskia

Bedankt voor de informatie over dit onderzoek.

Het is al moeilijk genoeg om niet vemorzeld te worden door de commercieele overmacht in ons bestaan.

Als je je ogen en oren open houdt kom je vaak onthutsende zaken tegen.

De multinationals verdienen goud geld door ons vol te stoppen met fabrieksvoer.

Schappen liggen vol met totaal overbodig en schadelijk zoete , zoute en vette rommel.

Gevolg : grootste probleem in het westen is overgewicht.

Gevolg daarvan : diabetes op zeer jonge leeftijd

hart en vaat ziekten

problemen aan gewrichten

kinderen in grote problemen enz…

Er is zoveel wat niet deugt en ons door de strot geduwd wordt .

Waarom heb ik b.v. opeens een strijkijzer met cartridge nodig ?

• Hans

sjors schreef:

>

> van spijkerbroeken schijn je kanker te krijgen

ja, want een flink percentage van de kankerpatienten droeg ooit spijkerbroeken ;)

(voor mensen die het nog niet begrijpen: van de niet-kankerpatienten ook)

Hans

• novanutriaan

Hoi Saskia,

Helemaal mee eens!

Het trieste…weet je wie er voor de gevolgen moet betalen en welke branche profiteerd daar weer van….

Wat dacht je van de zeshonderdste zuiveldrankje :(

Groetjes,

Marina

• novanutriaan

Hoi Saskia,

Helemaal mee eens!

Het trieste…weet je wie er voor de gevolgen moet betalen en welke branche profiteerd daar weer van….

Wat dacht je van de zeshonderdste zuiveldrankje :(

Groetjes,

Marina

• Benny

Er zijn altijd zwartkijkers bij de eerste stoom treinen waren de boeren bang dat de koeien geen melk meer zouden geven.

Een heer gaf geen toesteming voor de aanleg spoorlijn deze ging er toen met een boog omheen er stond een bord hoed u voor de

kromme lijn.

Benny

• Jean-Paul

Misschien goed deze lilink te lezen

http://www.rudolfdewit.com/md_magnetron.html

Verder heeft mijn vrouw vele jaren als verpleegkundige op de couveuse afdelingen in diverse ziekenhuizen gewerkt, daar mocht nóóit de voeding van de baby's met de magnetron worden opgewarmd.

Philipsmedewerkers als math lijken me dringend aan bijscholing toe

• Vera

In elk geval mag je borstvoeding NOOIT in de magnetron opwarmen. EN verder: ik zou zeggen neem geen enkel risisco en vermijdt de magnetron zoveel mogelijk. Zo heb ik een oven gekocht waar geen magnetron fucntie in zit, kan ik ook wat makkelijker de verleiding weerstaan. Niet dat die verleiding er is …

Groetjes en suc,

Vera