Buer Lecitine

• San

Ik ben op zoek naar Buer Lecthine (vloeibaar) in Oostenrijk is het in de apotheek te koop, weet iemand hoe je dr hier aan kan komen?

• I.H.

Woon je toevallig in de buurt van de Duitse grens? Burlecithin krijg je ook in Duitsland bij elke apotheek. Ik zelf haal veel medicijnen in Duitsland. Kijk b.v. op www. emmerich-apotheke.de. Bij die apotheek spreekt men goed Nederlands. De apotheker adviseert zeer vakkundig en is zeer behulpzaam.

Wie weet, misschien kunnen zij je dat product toesturen?

Succès.

• San

hEEL ERG BEDANKT DAN GA IK KIJKEN WAAR ZE ZITTEN EN DAN RIJ IK GEWOON NAAR dUITSLAND

Groetjes Sandra

• San

Ik kom alleen die site niet op helaas, maar deze apotheek zit in Emmerich?

• I.H.

Ja hoor, ze zit in Emmerich in het centrum van de stad (stad is een groot woord - het is meer een groot dorp) in de Fussgaengerzone.

Om naar Emmerich te gaan, ga ik (ik woon in Arnhem) gewoon de A12 op. Ga bij Elten de grens over - het is een van de eerste afritten achter de grens. Je kunt het niet missen.

Succès!

• San

Echt heel erg bedankt ik hoop dat ze morgen open zijn ik rij er gelijk heen.

Groetjes Sandra

• I.H.

Hoi Sandra,

Heb even gekeken op hun site. Morgen zijn ze van 8.30 - 13.00 uur geopend.

Tel. nr. is 0049 2822 92900. Ik zou voor de zekerheid even bellen en vragen of ze het spul op voorraad hebben - gewoon voor de zekerheid. Waarschijnlijk hebben ze het wel, want Burlecithin is een zeer geliefd moederdagscadeautje.

Groet.