vermoeidheid en ontstoken amandelen

• Roos

Hallo,

Weet iemand misschien iets tegen chronisch (licht) ontstoken amandelen? De huisarts vindt het niet erg genoeg voor een operatie en eerlijk gezegd ben ik daar ook wel erg bang voor. Verder zou het kunnen dat mijn klachten van vermoeidheid en lusteloosheid die ik soms heb ermee samenhangen. Tips van harte welkom!

• patricia keser

Hoi Roos,

erg vervelend voor je! maar heb je al gehoord van pure Aloë Vera? Dit kan je heel erg goed helpen met vermoeidheid en ontstekingen. Je reinigt je lichaam van binnenuit endat is toch de basis van alles. Het sterkt meteen je weerstand aan waardoor je je echt 100% beter gaat voelen!

Als je meer wilt weten, stuur me een mailtje!

patrieskeser@hotmail.com

groetjes patries

• Roos

Hoi Patries en Diana,

Welke aloe kun je het beste kopen en gebruiken en hoe duur is het? Een vitaminepreparaat helpt denk ik niet, diana,want ik slik al iedere dag multivitaminen en ik eet gezond.

• Diana

Hallo Roos,

Ben bang dat ik die vraag niet op het prikbord kan beantwoorden ivm ‘sluikreclame’. Ik wil je best het eea vertellen, maar dan lijkt het me het beste dat je me prive mailed. hemera@wanadoo.nl Bovendien kan het maar zo dat je van Patricia een ander antwoord krijgt dan van mij.

Je kunt natuurlijk ook je ligt opsteken op internet. Er zijn heel veel Aloe Vera sites.

Ondanks dat je multivitamine slikt zou ik je toch echt aanraden vit. C-1000 te gaan slikken. Ik ben o.a. voedingstherapeute en helaas is het zo dat het met de kwaliteit van het voedsel (dus de aanwezige vitramines en mineralen) tegenwoordig niet echt best gesteld is. Daar komt dan nog de luchtvervuiling, stress etc. bij. Ik maak het meer dan eens mee dat -zelf als mensen gezond eten- er een tekort aan het een of ander naar voren komt als ik betreffend persoon test.

Veel sterkte,

Groet,

Diana

• patries

Hoi roos,

Ik denk dat je toch wel wat extra vitamines en mineralen nodig kan hebben, al is het alleen maar om weer ehelemaal op sterkte te komen. net wat diana al schreef, in de voedingsmiddelen van tegenwoordig zit niet meer wat er in zou moeten zitten. je kan best iets extra's gebruiken.

en aloë vera in zijn zuiverste vorm , drinkbaar, het pure sap, werkt bij mij helemaal geweldig! ik krijg er meer energie van, voel me beter en heb veel meer weerstand.

als je hier meer over wilt weten, kan je me mailen…….

laat het me maar weten.

succes groetjes patries

• margriet

deze klachten doen mij denken aan de ziekte van pfeiffer.

• Mo

Ik kan heel wat hebben, maar zelden heb ik zo iet ssmerigs geproefd als die Aloe Vera. Maak dus goede afspraken over eventueel teruggeven,w ant het is ook nog eens heel erg duur.

Beste oplossing voor vermoeidheid en ontstoken amandelen is ontgiften. Ga veel groenten en fruit eten bijvoorkeur die van het seizoen. Eet zo min mogelijk of helemaal geen vlees. Neem zuurdesembrood en laat de suiker staan. Als je gevarieerd eet, zijn vitaminepreparaten onnodige geldklopperij.

• novanutriaan

Hoi,

Als iedereen zo gevarieerd eet zoals het geweldige zogenaamd “onafhankelijk” (samenwerkingsverband met MC Doanald!) Voedingscentrum adviseerd dan moet je is een dagje in de Kalverstraat of op de Lijnbaan gaan kijken, mensen blaken van gezondheid en eten zeer gezond en gevarieerd, ahum!

Met gevarieerd eten red je het ook niet meer hoor, maar iederen zijn mening en gedacht hierover….

Over de Aloe Vera….moet het lekker zijn dan om te werken???

Nou weet ik niet wat de prijzen zijn bij bijvoorbeeld FLP maar bij mij kost voor een maand 97% pure aloe vera rond de 28 euro. Ik vind het niet veel geld om in je gezondheid te stoppen maar ik weet dat menig mens er anders over denkt (en gelukkig maar) En wij maar klagen dat de gezondheidkosten zo hoog zijn!

Groetjes,

Marina

• sonja

ik adviseer veel mensen in mijn praktijk om aloé vera te gebruiken.

De resultaten zijn dan ook verbluffend.

ik raad je aan om aloë cran berry te gebruiken.

Het smaakt inderdaad niet lekker maar welke medicijn wel?

Succes ermee.

• wana

ik denk dat je eerst idd je etengewoonte kan aanpassen, dat is te betalen en te doen veel groenten ja (broccoli en paprika zijn echte vitaminebommen) en fruit vermijd absoluut noten en alles met noten erin en suiker je zal zien dat geeft de keel al veel rust.